eitaa logo
مستضعفین تی‌وی
7.6هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
3.6هزار ویدیو
28 فایل
🌐 وبسایت http://www.Mostazafin.TV ✅ تلگرام t.me/Mostazafin_TV ✅ اینستاگرام instagram.com/Mostazafin_TV 📺 آپارات aparat.com/Mostazafin_TV 📲 ارتباط با مدیر کانال: 🆔 @VoiceOfMostazafin
مشاهده در ایتا
دانلود
مستضعفین تی‌وی
⭕️ اینگونه می‌خواهید محبت و اطمینان مردم را جلب کنید؟! ◀️ فکر می‌کنید چند درصد مردم توانایی در این شرایط را دارند؟ فکر می‌کنید چند نفر با حرکتی که خانواده آقای انجام داده حسرت خورده‌اند که ای کاش ما هم می‌توانستیم به سفر برویم؟ فکر می‌کنید چند نفر در ذهنشان خطور کرده ای کاش ما هم مسئول می‌شدیم تا بتوانیم از این مواهب استفاده کنیم؟ فکر می‌کنید چند نفر با این سفر و با این نوع سفرها، نگاهشان به مسئولین و و اسلام، ولو ذره‌ای تغییر کرده؟ 🔹 این سفر ولو در نگاه اول، کوچک به نظر بیاید، ولی وقتی در کنار صدها و هزارها حرکتِ بی‌منطقِ و مسئولین دیگر قرار می‌گیرد آن وقت، آنطور عظیم و خطرناک می‌شود که به نظام اسلامی را خدشه‌دار می‌کند. 🔸 رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران نظام، بارها این مهم را متذکر شده‌اند، در جایی می‌فرمایند: 💬 شما چگونه میخواهید محبت و اطمینان مردم را جلب کنید؟ مردم باید به من و شما اعتماد داشته باشند. اگر ما دنبال مسایل خودمان رفتیم ، به فکر زندگی شخصی خودمان افتادیم، دنبال تجملات و تشریفاتمان رفتیم، در خرج کردن بیت‌المال هیچ حدی برای خودمان قایل نشدیم - مگر حدی که دردسر قضایی درست بکند! - و هرچه توانستیم خرج کردیم، مگر اعتماد مردم باقی می‌ماند؟ مگر مردم کورند؟ ایرانیان همیشه جزو هوشیارترین ملتها بوده‌اند؛ امروز هم به برکت انقلاب از هوشیارترینهایند؛ از هوشیارها هم هوشیارترند. آقایان! مگر مردم نمیبینند که ما چگونه زندگی میکنیم؟ 🔹 و جایی دیگر می‌فرمایند: 💬 آن حضرت در جایی دیگر از نهج‌البلاغه میفرماید: «ان‌الله تعالی فرض علی ائمّة الحق ان یقدّروا انفسهم بضعفة النّاس»؛ یعنی صاحبان مناصب در نظام حق، حق ندارند خودشان را با اعیان و اشراف مقایسه کنند و بگویند چون اشراف و اعیان این‌گونه خانه و زندگی دارند و این‌طور گذران میکنند، پس ما هم که صاحب این منصب و این مسؤولیت در جمهوری اسلامی یا در نظام اسلامی و حاکمیت اسلامی هستیم، سعی کنیم مثل آنها زندگی کنیم... نه. حق ندارند زندگیشان را با اعیان و و متمکّنان و یا با منحرفان اندازه‌گیری کنند. پس با چه کسانی باید زندگىِ خودشان را اندازه بگیرند؟ «ان یقدّروا انفسهم بضعفة النّاس»؛ (۵) با ، آن هم ضعیفها و پایین‌ترهایشان. 🔺 بیش از سخنان راست و دروغِ مسئولین و علما و نخبگان، باطن زندگی‌شان، ظاهر زندگی مردم را می‌سازد... 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ واکنش جالب خانواده شهید رجایی به نصب کولر در خانه‌شان! 🎙شهید : 💬امسال این محافظین ما یک کولر آوردند خانه و اصرار کردند که این کولر را نصب کنید. خوشبختانه بچه‌ها تحمل کردند، گفتند که صبر می‌کنیم. امیدوارم که بتوانیم این شیوه را ادامه دهیم. 💬حقیقتش این است که الان که ما سِمَت و پست داریم، چون می‌رویم با مردم صحبت می‌کنیم، می‌گوییم ان شا الله درست می‌شود، اگر ندارید صبر کنید، طاقت بیاورید، خوب این درست نیست که ما خودمان کمتر از همه طاقت داشته باشیم. 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ مکتب آقا مرتضی علی(ع) یعنی محمودرضا خاوری نباشیم! 🔹«مکتب آقا مرتضی علی یعنی محمودرضا نباشیم» این بنر به همراه نامه‌ای از خاوری زمانی که مدیر عامل بانک ملی بود، در دکور مراسم شب اول قدر «هیأت الرضا(ع) تهران» رضا هلالی خود نمایی می‌کرد‌. ‌ 🔹خاوری در این نامه خطاب به همکاران خواسته تا کتابی تحت عنوان «سرطان اجتماعی فساد» را بخوانند، وی را وظیفه شرعی و اجتماعی مدیران دانسته است. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بازخواست می‌شوید که از کجا آورده‌اید؟ 🔹 : علی (ع) خلیفه باشد، را حتی اگر کابین زنانتان کرده باشید، بازمی‌ستاند. 🔸 : کسانی بترسند که سر در توبره داشتند و به جای دانه دانه جو، سکه سکه اشرفی بلعیدند. این جماعتِ نالان به چاه‌افتاده‌ای می‌ماند که به دست محتاج است. 🔺 سکانسی دیدنی از سریال امام علی (ع) 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ صحبت‌های شهید مطهری درباره نحوه مواجهه امام علی با منتقدان، خوارج و ثناگویان را ببینید. امیرالمؤمنین اهل انتقاد پذیری و تحمل عقیده‌ی مخالف بود. 🎙 آیت الله شهید 🔹 نظام جمهوری اسلامی، که با شعار "برابری، برادری؛ حکومت عدل علی(ع)" در سال ۵۷ استقرار یافت اگر می‌خواهد واقعاْ رنگ و بوی حکومت علوی را بدهد، باید این فرهنگ و رویه بر ساختارهایش، قوانینش و رفتار مسئولانش حاکم باشد. 🔺 با وجود اینکه توجه به آزادی در آثار متفکرین انقلاب قابل مشاهده است و در فصل سوم قانون اساسی هم ظهور و بروز پیدا کرده است اما هنوز تا رسیدن به نقطه‌ی مطلوب فاصله‌ی زیادی داریم و باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ عمروعاص خطاب به معاویه: علی همچون کندن پوست ترِ شاخه درخت، همه اموال ما را پس می‌گیرد 🎙رحیم‌پور : 🔹 امام علی(ع) خطاب به مردم فرمود جلوی حاکمان و مسئولانی که سبک زندگی‌شان است و با مردم ارتباط ندارند و هستند بایستید و یقه آنها را بگیرید. 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ امیرالمؤمنین علی(ع) را «که کُشت» و «چه کُشت»؟ 🔹 یک وقت می‌‏گوييم على‌(ع) را كه كشت و يك وقت می‌گوييم علی(ع) را چه كشت؟ 🔸 اگر بگوييم على(ع) را كه كشت، البته عبدالرحمن بن ملجم. اگر بگوييم على(ع) را چه كشت، بايد بگوييم و و . همين‌هايى كه آمده بودند على(ع) را بكشند، از سر شب تا صبح عبادت می‌کردند. 🔹 واقعاً خيلى تأثرآور است. على(ع) به جهالت و نادانى آنها ترحم می‌‏كرد، تا آخر هم حقوق آنها را از بيت‌المال می‌‏داد و به آنها می‌‏داد. 🔺 ابن ابی‌الحدید می‌گوید: اگر می‌خواهید بفهمید که و چیست، به این نکته توجه کنید که اینها وقتی که قرار گذاشتند این کار را بکنند، مخصوصاً شب‏ نوزدهم رمضان را انتخاب کردند. گفتند: ما می‌خواهیم خدا را عبادت بکنیم و چون می‌خواهیم امر خیری را انجام بدهیم، پس بهتر این است که این کار را در یکی از شبهای عزیز قرار بدهیم که اجر بیشتری ببریم. 🖋 آیت الله شهید 📚 منبع: اسلام و نيازهای زمان، ج۱، ص۸۰ 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ این مرد را عدالتش سرنگون می‌کند! ◀️ در این ویدئو برشی از گفتگوی «مالک اشتر» و «ابن خُوَیلَد» در سریال امام علی (علیه السلام) را می‌بینید... 🔹ابن خُوَیلَد: علی بیزار از کاخ است؟ باشد؛ به من بفروشد. حاضرم به قیمت خوبی آن را بخرم. 🔸مالک اشتر: مبادا به گوش علی برسد، بداند قادر به خریدن کاخ کوفه هستی با غربالش تو را از بین می‌برد. علی غربالی دارد که از سوراخش فقط رد می‌شود، اموال شبهه‌دار در آن می‌ریزد و آن را الک می‌کند، هرچه در غربال بماند را به صاحب مال می‌دهد. 🔹ابن خُوَیلَد: این مرد را سرنگون می‌کند. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چند ثانیه از آینده‌ای نزدیک 🔹 می‌پرسید قرار است چگونه آزاد شود؟ 🔺ان یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم؛اگر خدا شما را یاری کند، هیچ کس بر شما غلبه نمی‌کند. خب، یاری کردن خدا چه جوری است؟ اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم‌‌؛ اگر شما یاری کردید دین خدا را، جهت‌گیری الهی را، منطق خدایی را، راه خدا را، خدا هم شما را نصرت خواهد کرد و یاری خواهد کرد.(+) 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ علی(ع) در خطبه ۱۶ از دو خطر می گوید ➖ که متاسفانه در و ما ردپایی دارد: 1️⃣ «هَلَکَ مَنِ ادَّعَی» ادعا، موجب هلاکت است! 🔹 قرار عالم بر این است: هرکس "ادعا"ی خدمت و رعایت ارزش‌ها کرد، رسوایش کند؛ موقعیتش را نابود کند. سیاسیونی که در برتری طلبی بر دیگران، ارزشی بودن خود را به رخ می کشند را نگاه کنید. 🔸 چون چیزی از تصنع و دروغ و ریا در آن هست و این حباب می ترکد! 🔺 ارزشیِ واقعی، مدعی نیست! 2️⃣ «خَابَ مَنِ افتَری» افتراء هم موجب رسیدن به انسداد است! 🔹"خیب" آرمان و آرزویی است که محقق نشده و صاحبش را نومید کرده باشد. 🔸 اگر انسدادی‌ها در دهه‌های قبل را ببینید تایید می کنید: گاه در جریان ، راست و دروغ به هم آمیخته و کارشان به کشیده می‌شد! 🔹بودن مدعیان تصنعی در برخی مقامات و رسوا شدن هایشان، این افشاگران را جسورتر کرد که همه شنیده‌ها و اسناد مظنون را قطعی بگیرند و حکم کنند! 🔸اما بجای آرمانِ اصلاح، سر از یأس و ناامیدی درآورند و به مرور حکم به کردند! 🔹چون چیزی از دروغ بستن و تصنع اینجا هم هست. واقعیت، مطابق آن نمی شود و اینها به انسداد می رسند! 🔺 کاش مراقب هردو آسیب باشیم! 🖋 حجت الاسلام محسن 🔺@m_ghanbarian 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شیعه علی(ع) بودن به حرف نیست به عمل است 🎙 امام (ره) ◀️باید کسانی که هستند که ما امیرالمومنین(ع) هستیم، تابع او هستیم، باید در قول، فعل، نوشتن، گفتن و همه چیز تبعیت از او داشته باشند. 🔹 همین طور که گفتن ما شیعه علی(ع) هستیم و همین که گفتند ما متمسک به ولایت (ع) هستیم این کافی نیست. 🔹این امور، اموری نیست که لفظی باشد؛ و با الفاظ و با عبارات بتوانیم بگوییم تحقق پیدا کرده؛ اینها یک امور عملی است. 🔺 اگر این نباشد و ما بگوییم که ما شیعه هستیم یک گزافی گفتیم. 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ خوارج، کِی عدالتخواه بودند؟! ◀️ تحجر چیست؟ در ادبیات دینی کسی را متحجر می‌نامند که قرائت خود را از دین، قطعی، کاملا صحیح و عاری از هرگونه اشکال می‌داند؛ هر برداشت و فهمِ دیگری را تکفیر می کند، اجازه‌ی طرحِ پرسش و نقد را نداده و باب تعقل را به کلی می بندد. 🔸 را می توان عالی‌ترین نمونه و عینی‌ترین مصداقِ تحجر، در تاریخ اسلام دانست. جماعتی ظاهرگرا و که دست‌هایشان را بر گوششان نهاده و فهم سطحی‌شان از دین را فریاد می‌زدند و هرکس اندکی از این مسیر فاصله می‌گرفت را مرتد نامیده، بر او می‌تاختند. 🔹 شب زنده‌داران و حافظان و قاریانی که به تدبر در معارف قرآن نمی‌پرداختند و از عبادات و مناسک بهره‌ای جز زحمت دادنِ خودشان نمی‌بردند. 🔸 با رجوع به نهج البلاغه -به عنوان بهترین منبع برای شناخت خوارج- به وضوح می‌توان مشاهده کرد که مهمترین شاخصه خوارج، آن‌ها بوده و تقابل‌شان با حضرت امیر (علیه‌السلام) هم ناشی از همین جهل بوده است. به همین دلیل هم برخورد امام با ایشان بسیار متفاوت از برخورد ایشان با اصحابِ صفین و جمل بود. 🔹 حضرت درباره خوارج در نهج البلاغه می فرمایند: «كسى كه در جستجوى حق بوده و خطا كرد مانند كسى نيست كه طالب باطل بوده و آن را يافته است.» (نهج البلاغه؛ خطبه ۶۱، متن کامل) 🔸 خوارج، عملا از پذیرش ولایت امیرالمومنین (علیه‌السلام) سر باز زدند و به شبهه افکنی و تشویش اذهان عمومی پرداختند؛ در مقابل، حضرت با صبر و خیر خواهی به انحاء مختلف تلاش نمودند تا شبهات آنها را رفع کنند و در عین حال هرگز به واسطه فهم متفاوتشان، با آن‌ها به قتال نپرداختند، مگر زمانی که خودشان دست به شمشیر بردند. 🔹 بنابراین تقابل امام با خوارج نه بر سر آنان بود و نه به واسطه ی شان. چرا که اساسا در هیچ یک از متون دینی و تاریخی، خوارج، گروهی عدالتخواه معرفی نشده اند! و عدالتخواه معرفی کردنِ خوارج، صرفا با مقاصد سیاسی و برای خفه کردن صداهای منتقد و متفاوت با قرائت رسمی انجام می‌شود. 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ هر انسان را شب قدری دیگر است 🖋 امام موسی 🔹 معنای مشهور این است که در این شب، روزی تقسیم می شود و آن را مانند روز تقدیم بودجه‌ی دولت‌ها به مجلس در نظر می آورند. من حقیقتاً این معنا را نمی‌فهمم! 🔸 در آیات قرآن سعادت یا شقاوت جامعه به انسان ارتباط یافته است. ماه رمضان و روزه‌ی این ماه فرصتی پدید می آورد که انسان بتواند تا حد زیادی خود را مهار کند. 🔹 انسان با روزه می‌تواند از صبر و خویشتنداری بهره‌مند شود و لطافت احساس و همدردی با دیگران را تجربه کند و این عوامل کافی است تا انسان را در گرو اراده‌ی او قرار دهد. 🔸 بنابراین شب قدر- که به تعبیر احادیث و روایات فراوان، برای اشخاص و امت های مختلف، متفاوت است- عبارت است از تلاش جسمی و روحی انسان برای رسیدن به مرتبه‌ای که آدمی بتواند سرنوشتش را خودش تعیین کند. 🔺 این حالت اغلب در اواخر ماه مبارک رمضان میسر می‌شود که انسان مومن روزه‌دار به اوج و دست یافته است. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ معاویه‌ها از خشکه‌مقدس‌ها برای زدن هدف خود استفاده می‌کردند! 🎙 آیت‌الله شهید : 🔹 افرادی بودند مثل عمروعاص مثل معاویه؛ علی(ع) را می‌شناختند، (ع) را می‌شناختند، هدف‌های علی(ع) را می‌شناختند و می‌دانستند؛ اما امانشان نمی‌داد. 🔹 این طبقه زیرک، منافق، همیشه از این به عنوان یک تیر برای زدن هدف‌های خودشان استفاده می‌کردند. 🔺 این جریان همیشه والله در دنیا ادامه دارد؛ این مشکل بزرگ برای علی(ع) همیشه در دنیا هست. 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ اگر امام علی هم در این جامعه بود، عدالت را بیشتر از هر چیزی دنبال می‌کرد 🎙 (۱۳۸۷/۰۴/۲۶) : 🔹 امروز در نظام اسلامی چه چیزی اهمیتش از همه بیشتر و حساسیّت نسبت به آن لازم‌تر است؟ . یعنی اگر (علیه السّلام) در زمان ما و در این جامعه و در میان این حضور میداشت، چه چیزی را بیشتر از همه چیز دنبال میکرد؟ . 🔹 عدالت خواسته‌ی یک جماعت خاصّی از مردم یا اهل یک کشور و اهل یک ملت نیست؛ عدالت خواسته‌ی طبیعی و تاریخىِ همه‌ی آحاد بشر در طول تاریخ بشریت است. همان چیزی است که بشر تشنه‌ی آن است و جز در حکومت انبیاء عظام الهی - آنهائی که به حکومت رسیدند - یا اولیاء برجسته مثل امیرالمؤمنین، عدالت به معنای واقعی کلمه اجرا نشده است. 🔹 دنیاداران و کسانی که دلهاشان پر از هوس به دنیا و شئون مادی دنیاست، نمیتوانند عدالت را اجرا کنند. اجرای عدالت یک روح غنی، یک اراده‌ی قوی و یک قدمِ ثابت لازم دارد. ما باید همه‌ی تلاشمان این باشد که بتوانیم در این راه دنبال امیرالمؤمنین حرکت کنیم. اعتراف می‌کنیم که نخواهیم توانست مثل علی بن ‌ابیطالب، عدالت را اجرا کنیم؛ این را قبول داریم. ماها کوچکتر و ضعیف‌تریم از آنکه بتوانیم آن‌جور استوار در مقابل این امواج بایستیم؛ اما بقدر خودمان باید تلاش کنیم. 🔺 امیرالمؤمنین از عمّال خود هم مطالبه‌ی عدالت می‌کرد؛ با اینکه آنها در حد امیرالمؤمنین نبودند. پس تکلیف اجرای عدالت بر دوش ما هم هست؛ باید دنبال بکنیم. این چیزی است که مردم باید بخواهند؛ باید فرهنگ عمومىِ ملت ما بشود. مردم ما باید بیشترین چیزی را که میخواهند، عدالت و انصاف باشد؛ هم در امور داخل کشور، هم در مسائل جهانی. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ کی گفته نباید غیبت مسئولین را کرد؟! / گاهی باید مسئولین را هوار کشید! ➖ درس اخلاق متفاوت استاد قرائتی 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ برخی می‌خواهند جامعه اسلامی، جامعه گوسفندها باشد! 🖋 آیت‌الله : 🔹 هیچ زیربنای اجتماعی از آن زیربنای شوم خطرناک‌تر نیست که انسان‌هایی، بتوانند هر چه می‌خواهند بکنند بی‌آنکه بشود بر آنها خرده گرفت و بی‌آنکه بشود از آنها بازخواست کرد. 🔸 مسئولیت در جامعه اسلامی، است. همه نسبت به یکدیگر مسئول‌اند. «کُلّکُم راع و کلّکم مسئولٌ عَن رعیة» 🔹 بنابراین، آن عامی که به عالم خرده می‌گیرد و می‌گوید این کار شما خلاف به نظر می‌رسد، اگر در پاسخ انتقادش شنید که «برو، عالم را با جاهل بحثی نیست»، یک وظیفه بیشتر ندارد؛ به نظر من وظیفه‌اش این است که دیگر به دیده عالم به آن فرد ننگرد، چون او جاهلی است اصطلاح‌دان، نه عالمی ره‌شناس. 🔸 آن فرد مادون که از زبان مافوقش در برابر هر انتقاد می‌شنود که «من رئیس تو هستم، پس انضباط اداری و تشکیلاتی یا حزبی کجا رفته؟» باید به او به دیده مافوق ننگرد. این طاغوتی است که بر مسند کبریایی تکیه زده و شایسته اطاعت و فرمانبری نیست. 🔹 جامعه اسلامی جامعه هوشیارها و زبان‌دارهاست. جامعه اسلامی جامعه مردم فضول است؛ نه از آن فضول‌های بیجا و نه... زبان‌دار به این معنا که برّه نیست. جامعه برّه‌ها نیست؛ جامعه آدم‌هاست. 🔺 آدمی که انتقاد می‌کند و در کار همه دقت می‌کند. اما به خاطر چی؟ به خاطر پاسداری از محترم‌ترین چیزها: و . حق و عدل از همه کس محترم‌تر است. 📚 منبع: بایدها و نبایدها، ص۱۸۳ و ۱۸۴ 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ واقعیت مردم ایران که غالبا توسط رسانه‌ها بایکوت می‌شود! 🔹این گزارش، خبر اول ۲۰:۳۰ بود. در میان گزارش های خبری این سال‌ها از شب قدر، ای و بود. 🔸 تصور غالب ما این نیست که این تنوع از جامعه، برایشان مزار شهدا مرجعیت داشته باشد. این بازنمایی یکی از وجوه مغفول و نادیده جامعه ایرانی است تا تصویر واقعی تری از جامعه ایران داشته باشیم. این جلوه ها از جامعه ایران را نمی بینیم که نمی توانیم تشییع ، غواصان و... را تحلیل کنیم و دائم از واکنش های جامعه متعجب و بهت زده می شویم. 🔹 ارزش به لایه های زیرین جامعه ایران نفوذ کرده و این مایه امیدواری است و ظرفیت فرهنگی بالایی است که باید مبنای برنامه ریزی و سیاست گذاری فرهنگی قرار بگیرد. 🔸 سایر آیین‌ها و جلوه‌های فرهنگ دینی جامعه که توسط رسانه‌ها و شده را نیز باید بازنمایی کرد. 🔹 این حجم از حضور کاملا خودجوش بوده یعنی حتی صداوسیما و... هم برای تبلیغش پای کار نیامده‌اند. این نفی ادعایی است که معتقد است حضور در تشییع شهدا و... متاثر از پروپاگاندای است. 🖋 محمدصادق 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ حرکت قابل تقدیر برخی از نمایندگان، برای اجرای داوطلبانه شفافیت آرای خود 🖋 مالک (نماینده مجلس) 🔹 اجرای داوطلبانه با پیگیری نامه ۱۶۲ نفره از رئیس مجلس و مساعدت ایشان، تاکنون حدود ۳۰ نماینده آرای مستند خودرا از IT دریافت کرده ایم واین آمار به تدریج درحال افزایش است. 🔹 به همت دکتر بحرینی، سامانه "پارلمان مجازی" برای آماده شده است. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ دود دعوای مُدعی_مُفتری به چشم ایمان مردم می رود! ➖ لطفا این چند دقیقه را بدون تطبیق‌های ذهنی و بدون مناقشه در مصادیق بشنوید! 🔹 مسئولین خودشان را جمع کنند نه دهان افشاگران! ادعای آن چیزی که نیستند را نکنند که خدا رسوایشان می کند! 🔹 رسوایی‌های قبل، ذهن اجتماعی جامعه را شایعه پذیر کرده! در نمونه بعد حتی اگر قبول نکند، دفاع هم نمی کند چون حرف‌های ۲۰سال پیش بی بی سی را درست درآمده می‎بیند! • یک اپسیلون بیشتر از واقعیت، افتراست و صاحبش را انسدادی می کند! افتراء باید خود را مطابق با واقعیت کند نه بالعکس! 🔹 این‌دو (مدعی و مفتری) دو لبه قیچی برای ایمان و ناامید کردن مردمند! 🔺 برای قضاوت فایل صوتی کامل این سخنرانی را اینجا بشنوید. 🖋 حجت الاسلام محسن 🔺 @m_ghanbarian 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 بیلی دیب، بوکسورِ مشهورِ استرالیایی: 🔹 ۷۴ سال رنج، کافی‌ست؛ چه زمانی در برابر ظلمی که در است، می‌ایستیم؟ بسیار خب دوستان... اگر تریبونی در فضای مجازی در اختیار دارید، برخیزید و از آزادی فلسطین حمایت کنید. 🎬 @Mostazafin_TV