ولی بنظرم این سخته که جزو اونایی باشی که وقتی نونیف پیامتو میبینن بگن ولش کن بعدا جواب میدم.
خانوم بید؛
ولی بنظرم این سخته که جزو اونایی باشی که وقتی نونیف پیامتو میبینن بگن ولش کن بعدا جواب میدم.
کاش من کلا نوتفیتتو ببینم.