خانوم بید؛
ولی بنظرم این سخته که جزو اونایی باشی که وقتی نونیف پیامتو میبینن بگن ولش کن بعدا جواب میدم.
کاش من کلا نوتفیتتو ببینم.
خانوم بید؛
این که میون همه شلوغیا تنها ترینم خیلی رو مغزمه.
این که بعضی وقتا بهم ترحم میکنن رومخمه.