خانوم بید؛
این که میون همه شلوغیا تنها ترینم خیلی رو مغزمه.
این که بعضی وقتا بهم ترحم میکنن رومخمه.
هدایت شده از خونه .
هرکی این پیاممو فوروارد کنه چنلش بهش نامه میدم . | تگ: @star_sadi_888 .✨💘