eitaa logo
خانوم بید؛
134 دنبال‌کننده
529 عکس
144 ویدیو
1 فایل
اندر احوالات خانوم بید : ).🌱🧶 - به دنبال باریکه ی نوری،جوانه ی امیدی در تکه های گمشده ای از خودمان .. ؟!𔗨 ֪֢ ٭.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از - دوام ؛
من واقعا خیلی روحیهام شکننده شده میشه اینقدر اذیتام نکنید ؟ منو نرنجونید * [ بزارید به خودم بیام]
هدایت شده از - ازتو، به‌مـن.🏴
یادش بخیر ما یه زمونی یه اسرایی داشتیم ، دوتا معصومه داشتیم ، یه فاطمه داشتیم ، من داشتیم ، یه پدربزرگ داشتیم.. ولی الان اینجا سوت و کوره😔🤌🏼 عمیقا برای دوستان حاءشین ، دلتنگ شدم. کاش بتونم دوباره پیداشون کنم.
و ما بین ناگفته ها کلافه ایم.
یارا
به امید لبخندامون.
خانه دوست کجاست ؟ در فلق بود که پرسید سوار ، آسمان مکثی کرد . رهگذر شاخه نوری که به لب داشت به تاریکی شن ها بخشید و به انگشت نشان داد سپیداری و گفت نرسیده به درخت ؛ کوچه باغی است که از خواب خدا سبز تر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است . میروی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ سر به در می آرد . پس به سمت گل تنهایی می پیچی ؛ دو قدم مانده به گل . پای فواره جاوید اساطیر زمین می مانی و تو را ترسی شفاف فرا می گیرد در صمیمیت سیال فضا ، خش‌خشی می‌شنوی : کودکی می بینی ؛ رفته از کاج بلندی بالا جوجه بردارد از لانهٔ نور . و از او می پرسي خانه دوست کجاست؟
تو میای و جهان به دیده ام زیباتر می‌شود.