زن بودن دردی زیباست؛ شبیه به نواختنِ ساز کمانچه یا بارشِ آرامِ برف در گردنههای اورامانات.
من محکم دست میدم. آدمهای دوستداشتنی زندگیم رو سفت بغل میکنم. از برنامهریزی کردن برای خوشحال کردن آدمها، خیلی خوشحال میشم. از اینکه براشون غذاهای خوشمزه بپزم، لذت میبرم. تقریباً میشه گفت آدمهایی که برام خاصن یه نامه از من دارن. عاشق نگاه کردن آدمهای مهربونم. قبل هر ماه چک میکنم که این ماه تولد کیه و فراموش کردن تولد ها برام برابری میکنه با سکته و قلبم وایمسیته. خلاصه.. من عاشق محبت کردن به آدمهام:>>>💓⭐️