هدایت شده از تـینـٰار.
میخواهم بنویسم و هیچ نمیدانم که از کجا و از چه؟
از حماقت عدهای بنویسم که گمان میکنند الآن دیگر نجات پیدا کردند و همهچیز تمام خواهد شد، ترامپ و نتانیاهو و پهلوی به نجاتشان خواهد آمد و اورا مشکل اعظم میدانستند که از میان برداشته شد.
یا از غمی که به دل حلالزادگان خزیده و اشکی که بر چشمهاشان روان شده.
هدایت شده از ִֶָ 𝙈𝙎.𝙃𝙄𝙇𝙈𝘼𝙃 .
مثلا یهو صدا بیاد :
الا یا ایها العالم ! انأ امامالمهدی : ) ..