"وقتی درمورد او حرف میزنم، لحنم را دوست دارم.
گویا دارم از تجربهی دیدن یک شفق قطبی صحبت میکنم، یا قدم زدن زیر بارش شکوفههای گیلاس.
آنقدر جای تو خالیست صدا می پیچد ..!
تولدتون مبارکمون آقاجون : )).
همیشه شبها یه صدایی از درونم میگه:
" تو منو داری." فکر کنم اون صدای خداست ؛)☁❄️