eitaa logo
زحـل
33 دنبال‌کننده
8 عکس
25 ویدیو
2 فایل
تمام شعر من در حلقه‌ای جا مانده… میان زحل و دلتنگی.
مشاهده در ایتا
دانلود
سراپا اگر زرد و پژمرده ایم ولی دل به پاییز نسپرده ایم چو گلدان خالی، لب پنجره پُر از خاطرات ترک خورده ایم اگر داغ دل بود، ما دیده ایم اگر خون دل بود، ما خورده ایم اگر دل دلیل است، آورده ایم اگر داغ شرط است، ما برده ایم اگر دشنه ی دشمنان، گردنیم! اگر خنجر دوستان، گرده ایم! گواهی بخواهید، اینک گواه: همین زخم هایی که نشمرده ایم! دلی سربلند و سری سر به زیر از این دست عمری به سر برده ایم
هدایت شده از Tweety
‌دلم اون زمانو میخواد که موقع سبزی پاک کردن مادربزرگم کفشدوزک و حلزون پیدا میکردم.
توییت اکانت سرشناس اسپانیایی: ایران تنهاست اما از تهاجم نمی‌ترسد. چون در رگ‌ هایش خونِ کوروش بزرگ، خشایارشا، علی بن ابی‌طالب و حسین بن علی جریان دارد. آن‌ها برای پیروزی آماده‌اند، زیرا ایمانی بنیادین و احساسی از تعالی و معنویت دارند. ایالات متحده و اسرائیل از چنین چیزی برخوردار نیستند.
و مرا به گناهان و معاصی پنهانی که از خلوت من بر آنها آگاهی ، رسوا مکن .
روی هیچ کس حساب نکنید جز حسین ، او دست گیر است، نه مُچ گیر .✨
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
-
منم دلم برات تنگ شده ، ولی بیشتر خسته و دل شکسته‌م از حرفات. ۲۰.۱۲
-