سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولی دل به پاییز نسپرده ایم
چو گلدان خالی، لب پنجره
پُر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود، ما دیده ایم
اگر خون دل بود، ما خورده ایم
اگر دل دلیل است، آورده ایم
اگر داغ شرط است، ما برده ایم
اگر دشنه ی دشمنان، گردنیم!
اگر خنجر دوستان، گرده ایم!
گواهی بخواهید، اینک گواه:
همین زخم هایی که نشمرده ایم!
دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده ایم
توییت اکانت سرشناس اسپانیایی: ایران تنهاست اما از تهاجم نمیترسد. چون در رگ هایش خونِ کوروش بزرگ، خشایارشا، علی بن ابیطالب و حسین بن علی جریان دارد.
آنها برای پیروزی آمادهاند، زیرا ایمانی بنیادین و احساسی از تعالی و معنویت دارند. ایالات متحده و اسرائیل از چنین چیزی برخوردار نیستند.