مستاجرا تا خونه پیدا نکرده باشن خونه قبلی رو خالی نمیکنند
اگه خونه قبلی رو خالی کردن بدونید که یه خونهی جدید پیدا کرده..
اره؛منم راجع مستاجر حرف نزدم.
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
کپریکورن ، اون دیگه بهت فکر نمیکنه و یکی دیگه رو پیدا کرده ، خیلی خجالت آوره که تو هنکز درگیرشی.
کسی که دوستون داره رو اذیت نکنید؛ اگه نمیتونید اون حس خوب رو بهش بدید فقط بذارید برید و دور شید چون فقط با بودنتون به روحش آسیب میزنید، احساس آدمارو جدی بگیرید و مراقب آرامش زندگیشون باشید چون وقتی ضربه بخورن میشکنن، خورد و پوچ میشن و همون آدمای پوچ ترسناک ترین و
تنها ترین میشن.
باور کن من اصلا وقت ندارم باهات بحث کنم و بهت تیکه بندازم و پیگیر باشم که چرا رفتارت اشتباهه ، من یا آدما رو بیش از حد دوست دارم ، یا کلا آدم حسابشون نمیکنم ، بحث و دشمنی ، وقت تلف کردنه.
دیر یا زود ، یه روز اینو میفهمیم که مدتی که کنار عزیزانمون سپری میکنیم محدوه ، هیچ ضمانتی و اَبَدیتی در قبالش وجود نداره.
خیلی از ما ها اینو دیر میفهمیم، دقیقا شاید همون وقتی که اون ادما دیگه کنارمون نیستن و نمیتونیم دیگه کنارشون سعی کنیم خاطره های خوب از خودمون به جا بذاریم.
کنار آدم های خوب زندگیتون بمونید،نذارید فاصله ها زیاد شه ، نذارید یه روز حسرتشو بخورید؛حسرت و غم پشتش هیچ وقت درمان نمیشه.
به یاد اولین سالگرد پدربزرگی که سالها ندیدمش .