چای و ایوون
از 3:30 به بعد.. وای وای وای
من کم آوردم به ابالفضل.. من میدونم اصلا به دردت نمیخورم حسین ع.. ولی چیکار کنم-
https://eitaa.com/ABBAS_PARAST/657
واقعا ببخشند مارا که غم ایشان را شنیده ایم، گهگاهی دیده ایم به چشم حتی، ولی هنوز جان نداده ایم از شدت درد این غم:))))
چای و ایوون
این صدا همیشه آرامش میده بهم،
وقتی گناه کردم و روسیا شدم، آرامشش یه جور دیگه گریه میاره..