چای و ایوون
خیلی شرحِ حالم بود، بهش فکر میکنم و چه بسا ای کاش عمل هم بکنم.. ممنونم لالهٔارغوانی:))
امشب شبِ تا صبح زجهزدنِ. شبِ نالهها و اشک های سرازیره..
خدایا توفیق.. خدایا توفیق بده
چای و ایوون
چقد زود گذشت محرم...
بآشد که به ما توفیقِ اربعین و حرمش رو بده، آمین..
هدایت شده از «غلت خورده در چای»
الا یا ایهاالساقی...
بگو یارم نمیآید..
دگر اهلِ حرم
میر و علمدارم؛
نمیآید.. : )