تا چای دم بکشه،
بشینید روی میز
نفس عمیق بکشید
امروز هم پر از فکرهایمختلف بود؛
تاحالا شده احساس ضعف توییه چیزی بکنید؟ مثلا اینکه «انجام دادنش برام سخته، نمیتونم، ضربهمیبینم، نه نمیشه»
چای و ایوون
تا چای دم بکشه، بشینید روی میز نفس عمیق بکشید امروز هم پر از فکرهایمختلف بود؛ تاحالا شده احساس ضع
من الان توی این برههٔ از سفرم به این دنیا
دارم تلاش میکنم آگاهیام رو نسبت به مسائل تغییر بدم،
شاید دیدگاهمه که نمیذاره راه جلو بره، همم؟ باید درمورد اینکه من واقعا کی هستم، به چی نیاز دارم و چی واقعا باید برام مهم باشه، بیشتر بها بدم..
چای و ایوون
چطور میشه بدون اهمیت به چیزایی که بهت ضربه میزنن بری جلو؟
انقدر شوق رفتن داری در دل؟
ای کاش درخت بودم..
درختی با چوب های سخت
تنیده شده در میان روحم
که کسی مطمئن تر از ریشه هایش نبود
و مشتاق تر از شاخه هایش برای رسیدن به عرش..
چای و ایوون
درختی با چوب های سخت تنیده شده در میان روحم که کسی مطمئن تر از ریشه هایش نبود و مشتاق تر از شاخه های
عرش.. عرش او
عرش الله و عرش پروردگار جهانیان