eitaa logo
چای و ایوون
90 دنبال‌کننده
297 عکس
18 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
چقدر ماه قشنگه.. نه؟
مهتاب‌های‌‌ساحلی چطوره امشب براتون چای با طعم به‌لیمو دم کنم؟ چطوره؟
تا چای دم بکشه، بشینید روی میز نفس عمیق بکشید امروز هم پر از فکرهای‌مختلف بود؛ تاحالا شده احساس ضعف توی‌یه چیزی بکنید؟ مثلا این‌که «انجام دادنش برام سخته، نمی‌تونم، ضربه‌میبینم، نه ‌نمی‌شه»
چای و ایوون
تا چای دم بکشه، بشینید روی میز نفس عمیق بکشید امروز هم پر از فکرهای‌مختلف بود؛ تاحالا شده احساس ضع
من الان توی این برههٔ از سفرم به این دنیا دارم تلاش می‌کنم آگاهی‌ام رو نسبت به مسائل تغییر بدم، شاید دیدگاهمه که نمی‌ذاره راه جلو بره، همم؟ باید درمورد این‌که من واقعا کی هستم، به چی نیاز دارم و چی واقعا باید برام مهم باشه، بیش‌تر بها بدم..
اوو مثل اینکه چای‌به‌لیمو مون دم کشید! ^^ خب غنچه‌ها ، کی دلش کلوچه می‌خواد؟
چای و ایوون
چطور می‌شه بدون اهمیت به چیزایی که بهت ضربه می‌زنن بری جلو؟ انقدر شوق رفتن داری در دل؟ ای کاش درخت بودم..
ای کاش در میان این دنیای پلاستیکی درختی چوبی بودم،
درختی با چوب های سخت تنیده شده در میان روحم که کسی مطمئن تر از ریشه هایش نبود و مشتاق تر از شاخه هایش برای رسیدن به عرش..
ای کاش درخت بودم..