eitaa logo
چای و ایوون
91 دنبال‌کننده
302 عکس
19 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
-باشد که خالق‌یکتا‌ الله، بر سر ما مخلوقاتِ فانی رحمتِ وسیعش را بفرستد و همهٔ مارا در آغوش لطف گیرد؛ چرا که لطیفی جز او نیست..
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/lotus_e/669 می‌دونی‌بانوی‌مرداب‌ به همان خدا قسم که منم مثل همه روسیاه موندم؛ یه وقتایی روم نمی‌شه نام مبارکِ الله رو هم به زبون بیارم. اصلا هر سخنی که می‌گم رو به هرگمان گناهی‌ست که دارم! شاید فقط سخن می‌گم که یادم بمونه، که هی روکنم به خودم یادم بیاد،که کمتر اشتباه کنم،باااور کن یه وقتایی در اعماق سیاهی ها با عصبانیت از خودم فریاد می‌زنم انگار که کور و کر شدم. «جاسمین، الله، جااسمین، این زندگی تموم می‌شه اما چی می‌مونه برات؟ جاسمین، اون دنیا بری کی رو داری؟ کی پناهت می‌شه؟ هیچکس.. تو تنهایی..» _پس، پس به راستی چی واقعیه؟ «این دنیا ابدی نیست جاسمین، گریه هات، خاطره هات، همشون سر اون پل فراموش می‌شن، جاسمین، کی بودی جاسمین؟؟» _پس.. پس رو- روی اون پل چ- چی توی ذهنم مرور می‌شه قبل از فراموش شدن؟؟ «جاسمین سفت بچست، به یه طنابی، کشتی ای که غرق نشی، جاسمین این زندگی، فقط، یک بار، اتفاق میفته» _پس به راستی کی واقعیه؟ ای کاش بدانم راه چیست، مسیر چیست و ای کاش تمام این‌ها خیالات نباشند که من نابودم، من نابودم اگر این اعتقادات فقط در حد حرف باشند.. +به قول گلشیدبانو «باشد که رستگار شویم..»
چای و ایوون
https://eitaa.com/lotus_e/669 می‌دونی‌بانوی‌مرداب‌ به همان خدا قسم که منم مثل همه روسیاه موندم؛ یه
من برایت بهترین‌هارا آرزو مندم بانوی برکه ها برای همه‌مان چرا که در این دنیا بهتری نیست و نبود و نخواهد بود جز او... پس ای کاش بهترین‌هارا او، شامل حالمان کند...
ای کاش درخت بودم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بیاید براتون از شاهکار علمی تخیلی و موسیقی‌متن اسکرین بفرستم🛐