چای و ایوون
4:26
وای وای وای وای وای این تیکه
انگار کلماتش از خودِ آسمان ها جاری شدند:)))
زودتر من را به اربعین برسانید
به مجنونهایپیاده در راه لیلی،
به عطر حرمش و غروب بینالحرمین
به اذکار یاحسین زوارش و
گریه های مادرش فاطمه «س»
هدایت شده از شبهایحوّا.
بعد از این روزها، بعد از اینکه این تار عنکبوت غولپیکر و زشت رو کنار زدم، میرم و طلوع ماه رو دوباره تماشا میکنم
پروانه ها کنار گل ها پر زنید
از اخم ها دوری کنید
و زمان را برای آنچه که ماندنیست صرف کنید..