eitaa logo
چای و ایوون
91 دنبال‌کننده
302 عکس
19 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
چای و ایوون
دلم مجنون صحرای حسین ست..
چای و ایوون
4:26 وای وای وای وای وای این تیکه انگار کلماتش از خودِ آسمان ها جاری شدند:)))
زودتر من را به اربعین برسانید به مجنون‌های‌پیاده‌ در راه لیلی، به عطر حرمش و غروب بین‌الحرمین به اذکار یاحسین زوارش و گریه های مادرش فاطمه «س»
هدایت شده از شب‌های‌حوّا.
بعد از این روزها، بعد از این‌که این تار عنکبوت غول‌پیکر و زشت رو کنار زدم، می‌رم و طلوع ماه رو دوباره تماشا می‌کنم
و در این آمدن از تو در تو نشانی نیست..
یادم بندازید آدم خوبی باشم
غنچه های باغ هر روز یادم بندازید بیشتر خودمو کنترل کنم، بهتر زندگی کنم..
پروانه ها کنار گل ها پر زنید از اخم ها دوری کنید و زمان را برای آنچه که ماندنی‌ست صرف کنید..
و ای کاش بدانم چه می‌ماند به راستی برای من منِ فانی چه می‌ماند؟