+باشد که مؤمن باشم و باشد که همهٔما بینا شویم و نوازش دستان پروردگار را به وضوح ببینیم:))
از دیوارهای کاهگلی ساختن و پشتشون قایم شدن بدم میادـ
به قول انجمن شاعران مرده،
نمیخواهم لحظهٔمرگ دریابم هرگز زندگی نکرده ام..
نمیخوام لحظه ای باشه که فکرکنم آنجور که باید، خودِواقعیم نبودم...
پرستو ها بهم گفته بودن از خودت برامون عکس بفرست، منم گفتم براتون بفرستم؛
البتههه با رعایت حجاب و شئونات اسلامی"
چای و ایوون
هر روز دم ایوون میشینم
منتظر شما و حرفهاتون
آخه میدونید
آدما
خیلی قشنگن
همشون مخلوق خالقِجهانن
حقیقتش گاهی از دستشون کلافه میشم، گریه میکنم، عصبی میشم، اما بعد یه نگاه میکنم به خودم؛ شآید هم من، اونی بودم که باید از دستش عصبی میشدم..
آخه مگه میشه مخلوقی که ساختهٔدست پروردگاره شر باشه؟ اصلا...
اونها فقط کسایین که خودشونرو بردن زیرزمین، اعماق تاریکی، بدون نور، بدون شناخت... همین زشتشون میکنه..
ای کاش من غرق نشم.. ای کاش من زیرزمین نمونم، رشد کنم، درخت بشم، نور رو پیدا کنم:))))