eitaa logo
چای و ایوون
91 دنبال‌کننده
310 عکس
19 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
+سامرا
+نجف
هی come on God ما که لیاقت اونجاهارو نداریم.. 💔🙏🏼
آقا منظورتون چیه من واقعا نیاز دارم بدونم خدا الان راجبم چی فکر می‌کنهخشحمشمم و نظرش درمورد فلان موقعیت چیه آخهشنشممشث
خب کلوچه های زنجبیلی من یکم باید غر می‌زدم.. دلتنگیه دیگه به سراغ هرکس میاد برای تک تک تون آرزوی لبخند می‌کنم؛ زود بخوابید:)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از چای و ایوون
Well, Just dunya...
شاید مخالفین زیادی داشته باشم ولی صبح هارو خیلی دوست دارم:)) خصوصا صبح های زود دقیقا بعد از طلوع حرم این موقع خلوت و زیباست؛ دعای ندبه می‌خونن روزهای جمعه، پرستو ها شروع می‌کنن یه سر تسبیح خدا، تا خود ظهر:)))
-بیسکوئیت کسی می‌خواد؟ 🗣 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_lh3all0&btn=Secrets