eitaa logo
خودآموز پایان نامه و مقاله نویسی
3.4هزار دنبال‌کننده
623 عکس
42 ویدیو
174 فایل
توجه #موضوع دادن، #نوشتن، #ویراستاری ، #طرح‌نویسی و ... با #هوش‌مصنوعی #اینجا قرار است #ماهی گیری یاد بگیرید ادمین کانال @ali_myganj
مشاهده در ایتا
دانلود
چگونه یک مقاله علمی بنویسیم.pdf
106.5K
https://eitaa.com/myganj 🙏لطفا شما نیز 👈معرف کانال 👆باشید
هدایت شده از افق حوزه
✅علامه طباطبایی: کاش مرثیه‌خوان بودم! یک بار شخصی به محضر علامه آمده بود، اما ایشان را نمی‌شناخت و به همین سبب سخنان ناپسندی گفـته بود. وقـتی فهمید شخصی که رو‌به‌روی وی نشسته، علامه طباطبائی است، اظهار شرمندگی و عذرخواهی کرد و به ایشان گفت: «من گمان نمی‌کردم که شما حضرت علامه طباطبائی باشید و از ظاهرتان این گونه تصور کردم که یک مرثیه‌خوان (امام حسین) هستید!» علامه فرمود: «ای کاش بنده یک مرثیه‌خوان حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام بودم! همه سال‌هایی که سرگرم درس و بحث بوده‌ام، با یک مرثیه‌خوانی امام حسین برابری نمی‌کند! 🔰 @ofogh_howzah
✳️همایش معنویت‌های نوظهور: شاخصه‌ها و نقدها ◀️قرن حاضر قرن اقبال به معنویت است. اما این اقبال به معنویت چنان پاسخ‌های متنوعی (در قالب فرقه‌ها، نحله‌ها، جریان‌ها و مفاهیم معنوی جدید) یافته که تشخیص راه از بی‌راه را به امری سخت و نیازمند کارشناسی‌های دقیق مبدل کرده است. ❇️همایش معنویت‌های نوظهور: شاخصه‌ها و نقدها به دنبال آن است که با ایجاد محملی برای محققان, زمینه‌ساز ارائه گونه‌شناسی، تحلیل و ارزیابی علمی از این پدیده باشد. همایش مذکور گامی مقدماتی در جهت ارائه شاخصه‌های کارآمد برای تشخیص انواع معنویت‌ها و مشخص‌سازی نسبت آنها با معنویت اسلامی است و در قطب تعمیق ایمان دینی (دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) طراحی شده و مدیریت علمی و اجرای آن بر عهده پژوهشگاه فلسفه و کلام (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی) است. لازم به ذکر است این همایش ملّی با همکاری اداره همکاری‌های علمی و بین‌الملل پژوهشگاه به عنوان یک همایش علمی و در سطح ملی در حال اخذ مجوز ISC است. 🌐محورهای همایش: 1. گونه شناسی معنویت‌های نوظهور؛ 2. علل گسترش جریان‌های معنوی نوظهور؛ 3. آسیب‌شناسی شیوه‌های مواجهه با معنویت‌های نوظهور؛ 4. تکنیک‌های عملی مؤثر برای مواجهه با گسترش معنویت‌های نوظهور؛ 5. مرز بدعت و نوآوری در معنویت گرایی؛ 6. نسبت معنویت‌های نوظهور با معنویت اسلامی؛ 7. تأثیر معنویت‌های نوظهور بر سبک زندگی دینی؛ 8. نقش رسانه و فضای مجازی در پیدایش و گسترش معنویت‌های نوظهور؛ 9. نقد معنویت‌‌های نوظهور از دریچه دیگر ادیان؛ 10. ریشه های تاریخی معنویت‌های نوظهور در ایران و جهان؛ 11. جریان‌شناسی منتقدان معنویت‌های نوظهور؛ 12. نقش زنان در معنویت‌های نوظهور؛ 13. گسترش معنویت‌های نوظهور از طریق علوم جدید و آسیب‌شناسی آن؛ 14. نقد آموزه‌ها، شخصیت‌ها و جریان‌های مطرح در معنویت‌های نوظهور؛ 15. معنویت‌های نوظهور و چالش‌های حقوقی آن. ⏹زمان و محل برگزاری همایش: آخرین مهلت ارسال چکیده: 31/06/98 آخرین مهلت ارسال مقالات: 30/08/98 تاریخ برگزاری همایش: 08/12/98 🌐https://eitaa.com/isca24/5127
1556595627-1398.pdf
2.09M
https://eitaa.com/myganj 🙏لطفا شما نیز 👈معرف کانال 👆باشید
https://eitaa.com/myganj 🙏لطفا شما نیز 👈معرف کانال 👆باشید
https://eitaa.com/myganj 🙏لطفا شما نیز 👈معرف کانال 👆باشید
: ✅ پژوهشى درباره نام، سن و كيفيّت شهادت طفل شيرخوار امام حسين(عليه السلام) 👉 https://b2n.ir/66931 مقاله نویسنده: حجت الاسلام محسن رنجبر منابع تاريخى، نام اين طفل را گوناگون نوشته اند؛ در برخى منابع از او (بدون ذكر نام) تعبير به «صبى» شده، چنان كه در روايتى، امام باقر(عليه السلام) نيز از اين طفل، تعبير به «صبى» كرده است.دسته اى از منابع نيز با عنوان «صغير» از او ياد كرده اند. درباره سن او بايد گفت كه بسيارى از منابع تاريخى چنان كه در گزارش هاى آن ها ملاحظه خواهد شد سخنى از سن وى به ميان نياورده و تنها به عناوينى، همانند صبى، صغير، طفل و رضيع (شيرخوار) اكتفا كرده اند. البته برخى مورخان و مقتل نويسان، همانند فضيل بن زبير رسان (زنده تا عصر امام صادق(عليه السلام)) و يعقوبى (م 284 ق) بر اين باورند كه اين طفل در روز عاشورا به دنيا آمده است @myganj