#یوناسیوناسون که دقیقا نمیدونم کیه، میگه :
دلم میخواهد در دنیایی از کتاب، قهوه و روزهای بارانی، مدتی گم شوم..
منم همینطور آقا، منم همینطور!
ما در دلتنگي دستي نداشتيم
و در فاصلھ اي کھ داشتيم
هزار دست داشتيم!
سلام بر تو كھ حقيقتا دلتنگِ توام؛
و سلام بر من ؛ براي آنكھ دلتنگم
دلتنگي من تمام نميشود
همين کھ فکر کنم
من و تو دو نفريم دلتنگتر ميشوم براي تو
کاش ميتوانستم دستهايت را بگيرم
و تو را بنويسم
کاش نقاشي بلد بودم.
دوست داشتنِ تو
زيباترين گلي است کھ خدا آفريدھ
گفتھ بودم؟!
اونجا که کاظم بهمنی میگه:
تا به كِى باشى وُ من
پى به حضورت نَبَرم ؟
آرزوى مَنی ،
اى كاش "به گورَت" نَبَرم
و بردم اونجا داشته باشمت:)
ماهی در آب خاموش است و
چارپا روی خاک هیاهو میکند و
پرنده در آسمان آواز میخواند.
آدمی،
اما
خاموشی دریا و
هیاهوی خاک و
موسیقی آسمان را در خود دارد.