eitaa logo
• هِناس •
131 دنبال‌کننده
95 عکس
1 ویدیو
1 فایل
- میسُراییم از عشق به نامِ یزدان پاک! - هِناس : مشترک [لری،لکی،کوردی] - به معنای : نفس💙✨ . شنوای شمام:) 🦋 https://harfeto.timefriend.net/17061798959755 @M_cloudiee
مشاهده در ایتا
دانلود
دو تا چایی ریخت، گفت: بیا بشین اینجا باهم غصه تو رو بخوریم؛ نگفت ناراحت نباش ! نگفت حالا دیگه پیش اومده چیکار میشه کرد نگفت اینم میگذره ، کلیشه تحویلم نداد. آدم باید یکیو داشته باشه بشینه باهاش غصه بخوره
از پوچی اشباع شده ام. صفحه ای نازک حائلی بین من و دیوانگیست. شب های جنون واری را پشت سر میگذارم‌. به بنبست رسیده ام. به خستگی و سر درد و گیجی. ناتوان به خواب میروم. و فردا متاسفانه دوباره چشم باز میکنم. میمیرم و زنده میشوم. پرت میشوم ، شکسته میشوم ، سلاخی میشوم. چگونه دوباره سرپا میشوم ؟ مدام با خودم تکرار میکنم : لعنتی آرام بگیر. آرام بمیر. یکجا باید پایان دهی این زجر کشنده را.
-چرا این آهنگ باعث میشه گریه کنی؟ +منو یاد یکی میندازه -یکی که ناراحتت کرده؟ +نه یکی که منو خیلی خوشحال می‌کرد
اگه بارون نیومد ، پای گُلت گریه کن‌
به‌نام خالق مِهر و ماه چشم‌هایش را از ماه گرفت و ناامید به رو به رویش دوخت. - فکر نمی‌کنم دیگه چیزی مثل اولش بشه. شاید قراره برای همیشه، همین‌جا بشینیم و بعد از چند سال، هیچ حس و خاطره‌ای از ما نمونه. نه تو قابِ عکس خونه‌ها و نه تو کتاب‌ها و دفتر خاطرات‌ها. این برای تو ترسناک نیست؟ جوابم را کمی مزه مزه کردم. اول، او را تصور کردم. بعد خودم را. و سپس، اجازه دادم صدایم در سکوت شب بپیچد و گم شود. - ولی ما تو این قسمت از تاریخ، تو این دقیقه‌ها کنار دریا، تو عالم و تو قلب‌های هم باقی می‌مونیم. جسم‌مون زیر خاک می‌ره و خاک، مدت‌ها از قلب ما جون می‌گیره. از عشقِ ما... مهم نیست اگه تو ذهن آدما ساده فراموش بشیم. ما برای طبیعتی که خدا ساخته کلی یادگاری می‌ذاریم و بعدش با هم، سمت خدا روونه می‌شیم دوستِ من...
دیشب خوابش‌و دیدم تا منو دید سرشو اونور کرد اشک تو چشمام جمع شد چند قدم بهش نزدیک شدم گفتم بزار یه بار بغلت کنم گفت میگم دوست ندارم! چرا نمی‌خوای دست از سرم برداری؟؟ دستشو گرفتم و خواستم حرفی بزنم که سریع دسشو عقب کشید با گریه از خواب پریدم و میدونی هنوز دستم گرم بود میدونی گرمای اشکام با گرمای دستم تا اذان صبح دیوانم کرده بود تظاهر کردن چیز ساده ای نیست
نوشته ای برای تو بزارید آخرش اون با معرفته شما باشید یعنی طرف بد کرد شما خوب بمونید میگم واسه اینکه بدی ها رو اثبات کنید سطح خودتون پایین نیارید...تهِ تهش حتی  کسی واستون کَفم نزنه.. به حرف بقیه هم اهمیت ندید بقیه چی میگن این به معنا نیست که نمیتونی جواب بدی تو فقط واسه چیزای بی اهمیت واکنش نشان نده بازم ساز قلبتون کوک میزنه .. شاد میزنه.. سرتون بالاست..
گاهی هم روبه‌روی خودش می‌نشیند و ترکش‌های خاطره را از مغزش بیرون می‌کشد