آقاااا برگاااام هوش مصنوعی بله حتی از چت جی بی تی هم بهتره در بعضی مواردددد
من یه احمقم
هرموقع مهربونی کردم، خوش اخلاق بودم و باید جواب میدادم اما ندادم و از حقم گذشتم یه احمق بودم.
با این سن و سال نه تنها نمیتونم حرفی بزنم تو خونه بلکه حق گریه کردنم ندارم. هرچی بگن باید بگم چشم و نباید هیچوقت حرفی مخالفشون بزنم یا نظرمو بگم.
هرموقع در حقم بدی کردن تحقیرم کردن گذاشتم پای اینکه اونام سختی کشیدن، هرموقع کمک لازم داشتن نگفته ، کمک کردم ولی تهش فحش خوردم... الان دارم با گریه مینویسم ولی بیصدا تا نقهمن و فحشم ندن