eitaa logo
اینجا واقعی ترم
28 دنبال‌کننده
144 عکس
11 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آقاااا برگاااام هوش مصنوعی بله حتی از چت جی بی تی هم بهتره در بعضی مواردددد
من یه احمقم هرموقع مهربونی کردم، خوش اخلاق بودم و باید جواب میدادم اما ندادم و از حقم گذشتم یه احمق بودم. با این سن و سال نه تنها نمیتونم حرفی بزنم تو خونه بلکه حق گریه کردنم ندارم. هرچی بگن باید بگم چشم و نباید هیچوقت حرفی مخالفشون بزنم یا نظرمو بگم. هرموقع در حقم بدی کردن تحقیرم کردن گذاشتم پای اینکه اونام سختی کشیدن، هرموقع کمک لازم داشتن نگفته ، کمک کردم ولی تهش فحش خوردم... الان دارم با گریه مینویسم ولی بیصدا تا نقهمن و فحشم ندن