eitaa logo
نقد غفاری
364 دنبال‌کننده
67 عکس
46 ویدیو
5 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
نقد غفاری
🕑 آنچه شنیدی بگو؛ آنچه که دیدی بگو! سحر امروز #مریدان جناب غفاری در فرودگاه امام خمینی (ره) جمع شدن
قبلا نوشتیم: نیکو است... جمعی از حاضران در جلسه که اینک با انبوهی از سوالات مواجهند رودربایستی و ترس از مریدان متعصب را کنار گذاشته، پاسخ پرسشهای اصولی خود را از وی مطالبه کنند. @naghdeghaffari
نقد غفاری
😱 #غلط_خوانی برخی آیات و روایات در قسمت اول از سلسله مقالات #روش_شناسی این اشکال مهم را درباره سبک
از یک طرف سخاوتمندانه صفت #آیت_الله می دهند و از طرفی دیگر می گویند اگر مرادشان قواعد #صرف و #نحو و #لغت نداند و #آیات و #روایات را نتواند که بخواند، مهم نیست! @naghdeghaffari
این گریه آور است در فصل جوشش جمعی ز به دل خوش اند… شعر: @naghdeghaffari
نقد غفاری
از یک طرف سخاوتمندانه صفت #آیت_الله می دهند و از طرفی دیگر می گویند اگر مرادشان قواعد #صرف و #نحو و
🔅لااقل را کنار بگذارید اکنون که مریدان جناب غفاری با انتشار مطلب فوق به صورت ضمنی به مرادشان کرده اند شایسته است از این پس لااقل در مباحث علمی نسبت به ایشان نشان ندهند. @naghdeghaffari
نقد غفاری
📣 آیا نهایت سیر رسول الله (ص) و اهل بیتش(ع) رسیدن به مقام "بقاء به معبود" است؟ یکی از #کانال_های_زن
🤔 یک جمله درباره امکان عینیت با رسول الله (ص) از یک اسلام شناس یا یک عاقل بیابید! اخیرا جناب غفاری به هدف پاسخ گویی به مطالب ما یک کانال جدید به مجموعه خود افزوده اند. اینکه آنها لااقل برای توجیه و نگهداری حلقه مریدان، خود را موظف به به اشکالات می دانند در جای خود ارزشمند و قابل تقدیر است اما توقع آن بود که در این مسیر از تکرار حرف هایی که قبلا به آنها پاسخ داده ایم خودداری کنند. آنها باید بدانند که توجیه مرادشان کاری بس دشوار است و با و نقل عبارات برخی بزرگان که با ادعاهای جناب غفاری فاصله بسیار دارد نمی توان حتی حلقه مریدان را هم قانع کرد چه رسد به دیگرانی که نسبت به وی تعصب ندارند. جناب غفاری صریحا به مریدان خود گفته که ((تو می تونی (ص) بشی !)) اگر مریدان متعصب می خواهند با استفاده از کلام بزرگان به دفاع از مرادشان بپردازند از یک یا لااقل از یک انسان جمله ای شبیه آنچه جناب غفاری ادعا کرده بیابند نه آنکه به نقل جملاتی بپردازند که تنها بر امکان ورود به برخی مقامات اهل بیت (ع) دلالت دارد. نکته آخر آنکه نتیجه "منفی در منفی" مثبت است و نیازی به ندارد! اگر مطلبی واقعا باطل است برای ابطالش خود را به زحمت نیاندازید. @naghdeghaffari
22.0697.mp3
12.27M
♨️ #سوغات غفاری برای مریدان: ▪️یکی که خدمت امام زمان (عج) رسیده بود میگوید: آقا لبخند رضایت از جمع شما داشتند! ▪️مکه و مدینه هیچ خاصیتی برای من نداشت! خانه ما و آنجا تفاوتی ندارد! @naghdeghaffari
نقد غفاری
♨️ #سوغات غفاری برای مریدان: ▪️یکی که خدمت امام زمان (عج) رسیده بود میگوید: آقا لبخند رضایت از جمع
🎁 سوغات مکه غفاری! بالاخره پنجشنبه رسید و جناب غفاری خودش را برای رونمایی کرد. او در بخشی از سخنان خود گفت: ▪️یکی از بزرگوارانی که خدمت آقا (عج) رسیده بود می گوید که آقا لبخند رضایت از جمع شما داشتند. این خیلیه! (دقیقه 14:28) وی در عین حال اعتراف کرد که: ▪️حقیر وقتی و رفتم برای من نداشت! به صراحت دارم عرض می کنم! دیدم که اینها پیش من بودند. من با اینها بودم. با اینها زندگی کردم. لحظه ای از اینها جدا نبودم که تا بیام اینجا فرقی هم احساس بکنم که در حالم بشه؛ [البته] به عنوان یک وظیفه الهی که امر هست انسان باید انجام بده... (دقیقه 12) ▪️ما دیدیم و مکه و مدینه ما هیچ تفاوتی ندارند! هر سه، چهار جا یکیه😂 (دقیقه 17:56) اکنون شایسته است که مریدان از وی بپرسند: 1⃣ آن شخصی که امام زمان (عج) را ملاقات کرده چه کسی بوده؟! چطور می توان به صداقت شخصی مجهول اعتماد کرد؟! آیا مقام او از مقام آقای غفاری بالاتر بوده که امام زمان (عج) لبخند رضایتش را به خود وی نشان نداده و واسطه ای برای این امر قرار داده است؟! آیا بهتر نیست مریدان غفاری از این پس، آن شخص را به عنوان مراد خود انتخاب کنند؟! 2⃣ آیا کسی که این ادعا را کرده از قبیل همان مریدانی نبوده که قبلا آقای غفاری گفته بود: خودش را به شکل اهل بیت (ع) می بیند؟!😉 3⃣ وقتی از نظر آقای غفاری (نعوذ بالله) شما می توانید بدون ذره ای کم و زیاد (ص) بشوید یا خودتان را به شکل معصومین (ع) ببینید چه نیازی به لبخند آن بزرگواران دارید؟! 4⃣ وقتی شما ادعا می کنید که زیارت مکه و مدینه برایتان نداشته و منزلتان با آن اماکن مقدس یکی بوده معنایش آن است که هیچ ظرفیت مقامی باقی نمانده که آن را طی نکرده باشید! خب با این تفسیر (نعوذ بالله) بهتر بود که شما ادعا کنید که من رسول الله (ص) را هم پشت سر گذاشته ام چون حتی ایشان نیز چنین ادعایی نکرده اند که زیارت مکه هیچ خاصیتی برای من ندارد و فقط بخاطر امر خدا می روم! 5⃣ شما که برایتان کنار مکه بودن با کنار حاج خانم بودن یکی است چرا اصلا برای مریدان آورده اید؟! با این حساب شما مریدان را بد عادت می کنید که هر روز از شما چنین سوغاتی هایی را مطالبه کنند! 6⃣ شنیدن این ادعاها ما را به یاد دعایی انداخت که جناب غفاری از فرعون نقل کرده است: خدایا من تو را قبول دارم ولی خب چه کنم؟ فرعونم! می خواهم کنم! می خواهم خدایی کنم به این !😭 @naghdeghaffari
سخنرانی استاد شب چهارم قائن.mp3
21.82M
😱 جناب غفاری: [حضرت] #سلمان در مقابل ما #هیچ است ها! شاید خنده تون بگیره!😭 سلمان از #صحابه بود ولی ما #شیعه هستیم.😳 ما از وجود آنها [اهل بیت (ع)] هستیم! (دقیقه 33 تا 34) @naghdeghaffari
نقد غفاری
😱 جناب غفاری: [حضرت] #سلمان در مقابل ما #هیچ است ها! شاید خنده تون بگیره!😭 سلمان از #صحابه بود ولی
😱 سلمان در مقابل ما هیچ است! جناب غفاری طی سخنانی که در تاریخ 96/11/10 در شهر قائن ایراد کرده و فایل صوتی آن در پست قبل ارائه شد، می گوید: ...یعنی وظیفه و هدی (ع) همین بود که ما را به برسانند؟! در مقابل ما است ها! 😳 شاید خنده تون بگیره!😭 چون او (ع) نداشت، (س) نداشت! ما خیلی چیزها داریم. ما ایم. این جهتش را عرض می کنم! او [حضرت سلمان] از بود که به این درجه رسید ما شیعه هستیم از وجود آنها [ (ع)] هستیم که می توانیم از او هم بالاتر بزنیم. ما هم می توانیم مظهر اول و آخر باشیم... (دقیقه 33 تا 34 از فایل صوتی فوق) @naghdeghaffari
📣 #سلمان از ما #اهل_بیت (ع) است. قال #رسول_الله (ص): سلمان منّا اهل البیت این تعبیر بلندتر از مفهوم #شیعه و بالاترین نسبتی است که پیامبر به یک غیرهاشمی داده است. @naghdeghaffari
بسیاری از علما اساسا وضع کلمه شیعه را برای سلمان و برخی دیگر از یاران نزدیک امام علی (ع) می دانند در این رابطه می نویسد: به عقيده در اصل الشيعه و در تأسيس الشيعة و همچنين در شيعه در اسلام و آقا شيخ در الامام الصادق اين كلمه در زمان رسول خدا پيدا شد. در تأسيس الشيعة صفحه 38 مىگويد: نام شيعه: و هو اسم غير منتحَل و قد كان على عهدالنبى صلى الله عليه و آله كما يشعر بذلك ابوحاتم فقد قال فى الجزء الثالث (1) من كتابه كتاب الزينة- و الجزء الثالث منه فى الالفاظ المتداولة بين اهل العلم- اول اسم ظهر فى الاسلام على عهد رسول اللَّه صلى اللَّه عليه و سلم هو الشيعة و و هم الغفارى و الفارسى و بن الاسود الكندى و ياسر الى اوان صفين، فانتشرت بين موالى على عليه السلام- حكاه فى الروضات. (يادداشتها، ج6، ص 97)