بعضی شعر های ارسالی جوریه که حس می کنم برخی از شعرای ازدواجی عزیز،آموزش آکادمیک شعرسرایی رو در دوران مهدکودک رها کرده و از اون به بعد هم آثار شعرای پارسی گو به دستشون نرسیده 😐
#فردوسی_بسی_رنج_برد_در_آن_سال_سی
#که_ارواح_بیایند_گند_بزنند_بدین_پارسی
#هیچ_ابن_هیچ
پسر نگیریه ولی حرفش حقه👌
بچه هایی که سفارش ختم قرآن و صلوات دادن ولی یادشون رفت واریز کنن😬 تا آخر امشب بهم پیام بدن😑 اگه آی دی مو دارید با خودم هماهنگ کنید
اگه ندارید با شجاعی.
یه نکته بگم :
اینایی که ابتدای رابطه ( هر رابطه ای، دوستی، عاشقانه و ...) خیلییییی بیش از حد ازتون تعریف میکنن یا بیش از حد محبت میکنن رو ازشون بترسید😄
اینا حد وسط ندارن؛ عصبانی یا ناراحت هم که بشن یهو با خاک یکسانت میکنن🙄
#ننه_نوشت
Mohsen Chavoshi - Msbmusic.IRMa Bozorgo Nadanim_1.mp3
زمان:
حجم:
925.1K
جواب پسر نگیر 👆
وقتی به ننه میگه زن میخوام (مورد معرفی کن)
ننه هم میگه کارت چیه؛ چیکار میکنی ؟
#ارسالی_پسر_نگیر
فردوسی خطاب به شعرای پیج:
بسی رنج بردم در این سال سی
ندیدم چو ابرائیان من کسی
نه وزن و نه آهنگ و نه قافیه
نه فهمیده ان ذره ای فارسی!
ابرائیان: شعرای پیج مار ابرا😅
#پیام_مخاطب