یه نکته بگم :
اینایی که ابتدای رابطه ( هر رابطه ای، دوستی، عاشقانه و ...) خیلییییی بیش از حد ازتون تعریف میکنن یا بیش از حد محبت میکنن رو ازشون بترسید😄
اینا حد وسط ندارن؛ عصبانی یا ناراحت هم که بشن یهو با خاک یکسانت میکنن🙄
#ننه_نوشت
Mohsen Chavoshi - Msbmusic.IRMa Bozorgo Nadanim_1.mp3
زمان:
حجم:
925.1K
جواب پسر نگیر 👆
وقتی به ننه میگه زن میخوام (مورد معرفی کن)
ننه هم میگه کارت چیه؛ چیکار میکنی ؟
#ارسالی_پسر_نگیر
فردوسی خطاب به شعرای پیج:
بسی رنج بردم در این سال سی
ندیدم چو ابرائیان من کسی
نه وزن و نه آهنگ و نه قافیه
نه فهمیده ان ذره ای فارسی!
ابرائیان: شعرای پیج مار ابرا😅
#پیام_مخاطب
دیگر به دلم هیچ کسی راه نمیدم
مادر ،ننه ی فلافلی راه نمیدم
اینقدر بگردند پسران تا که بدانند
بوران بهشتی بهشان نیم نگاهی ندارند
بر مادر خود پیام من را برسانند
سفیدان جهان از دست شما خواب ندارند 😂
#دختر_زخم_خورده
از ابتدا قرار نبود، هرآنچه خواهی بدهند
دختر بور، مشکی، تهرانی یا شمالی بدهند
در خانه نشسته ای و غزل می بافی
تا که شاید دختری از عالم بالا بدهند؟
پی کار و بار خویش باش که به وقت
بهتر از آنچه که خواستی و ندادند، بدهند
به روی دختر مردم مگذار هیچ عیبی
تا که مثل آدم بتوانند به تو دختر بدهند
#اشعار_سمی_ادامه_داره
سلام.چرا همه شاعرشدندالان تعدادشعرا از روح های ازدواجی بیشترشده🤨
فقط من بلدنیستم شعربگم
بجای شعر گفتند کمی اخلاقتون خوب کنید
زن گرفتید خودبه خودشاعرم میشید😠😡
وای الان بحث کمک ب خیریه بود؛ پی وی تون تارعنکبوت میبست
بخاطر شعر همه شاعرشدند ک تو گروه بزارید پی وی تونم از ریس بانک مرکزی شلوغ تر
#پیام_حق_مخاطب_عصبانی