یه نکته بگم :
اینایی که ابتدای رابطه ( هر رابطه ای، دوستی، عاشقانه و ...) خیلییییی بیش از حد ازتون تعریف میکنن یا بیش از حد محبت میکنن رو ازشون بترسید😄
اینا حد وسط ندارن؛ عصبانی یا ناراحت هم که بشن یهو با خاک یکسانت میکنن🙄
#ننه_نوشت
Mohsen Chavoshi - Msbmusic.IRMa Bozorgo Nadanim_1.mp3
زمان:
حجم:
925.1K
جواب پسر نگیر 👆
وقتی به ننه میگه زن میخوام (مورد معرفی کن)
ننه هم میگه کارت چیه؛ چیکار میکنی ؟
#ارسالی_پسر_نگیر
فردوسی خطاب به شعرای پیج:
بسی رنج بردم در این سال سی
ندیدم چو ابرائیان من کسی
نه وزن و نه آهنگ و نه قافیه
نه فهمیده ان ذره ای فارسی!
ابرائیان: شعرای پیج مار ابرا😅
#پیام_مخاطب
دیگر به دلم هیچ کسی راه نمیدم
مادر ،ننه ی فلافلی راه نمیدم
اینقدر بگردند پسران تا که بدانند
بوران بهشتی بهشان نیم نگاهی ندارند
بر مادر خود پیام من را برسانند
سفیدان جهان از دست شما خواب ندارند 😂
#دختر_زخم_خورده
از ابتدا قرار نبود، هرآنچه خواهی بدهند
دختر بور، مشکی، تهرانی یا شمالی بدهند
در خانه نشسته ای و غزل می بافی
تا که شاید دختری از عالم بالا بدهند؟
پی کار و بار خویش باش که به وقت
بهتر از آنچه که خواستی و ندادند، بدهند
به روی دختر مردم مگذار هیچ عیبی
تا که مثل آدم بتوانند به تو دختر بدهند
#اشعار_سمی_ادامه_داره
سلام.چرا همه شاعرشدندالان تعدادشعرا از روح های ازدواجی بیشترشده🤨
فقط من بلدنیستم شعربگم
بجای شعر گفتند کمی اخلاقتون خوب کنید
زن گرفتید خودبه خودشاعرم میشید😠😡
وای الان بحث کمک ب خیریه بود؛ پی وی تون تارعنکبوت میبست
بخاطر شعر همه شاعرشدند ک تو گروه بزارید پی وی تونم از ریس بانک مرکزی شلوغ تر
#پیام_حق_مخاطب_عصبانی
روحم ازدواجی، فکرم ازدواجی
نگاهم به جیبم افتاد، ندارم پولی حاجی
الکی مثلا میگویم زن نمیخواهم
من عقاب تک پر هستم، ندارم نیاز به زوجی
فلذا میروم پیوی ننه ابرا وقت او را بگیرم
تا خودم را لوس کنم و ترغیبم کند به ازدواجی
ای عقابا ندانستم که ننه جز وقت خیریه اعصاب ندارد
که بگوید اصلا به جهنم، تو خودت توی کف ازدواجی
ننهآ حال ندارم شعرم را ادامه بدهم
شاید بخاطر همینست که برنداشتم قدم برای ازدواجی
#عُقابی_کرجی
#نگیر
شعر نبود ولی بامزه بود😂😂😂