سلام ننه
نماز روزه هاتون مبارک 😁
من یه سوال مهم دارم 🧐
راز موفقیت اینایی که خواستگاراشون براشون از این دسته گلا قد کله آدمیزاد میارن چیه؟ 😶
ما تهش زور بزنیم پسری که چند تا شکلات میاره رو قبول کنیم و اونی که همینم نیاورده بگیم ان شاء الله که خسیس نیست و آداب اجتماعی هم بلده، ولی یادش رفته 😕😕
#پیام_مخاطب
سلام ننه
منم فانتزیم شده با پسره میرم بیرون مثلا تو ماه رمضون که نمیشه چیزی خورد یه شاخه گل لااقل بیاره
یه کم جنتلمن باشن خب
#فانتزی_مخاطب_😏
ننه ابراهیم🇮🇷
یه پسر دارم قدش ۱۵۸ هست؛ تپله و تقریبا موهاشم ریخته! خب من میدونم هر دختری رضایت نمیده ؛ چون که دخت
این پیامو یادتونه؟؟؟؟
الان خبر داد که با یکی از دخترای کانال، عید فطر بله برونشونه
ان شاالله👨❤️💋👨
انققققد بگیر بود که با اولین دختری که بهش معرفی شد اوکی شد💙💛
#پسر_خیلی_بگیر_مهربون
#تپلا_مهربونترن
قطار ۵ ستاره زندگی سوار شدم🙄 (بلیط دیگه نبود و این تنها گزینه بود)
تو پذیراییش نوشته بود: چای با مافین!
بعد کیکی که موقع پذیرایی دادن🙄👇
تی تاپ پرتقالیِ ۵ تومنی😕
از شانسِ بدشون، کیک برا من خیلی مهمه🙄 و کیک و تی تاپِ پرتقالی از صد تا فحش بدتره!
به مهماندار و رییس قطار گفتم؛ به ۱۵۳۹ هم گزارش دادم🙄بهم شماره پیگیری دادن و گفتن تماس میگیریم!
دو تا پسرِ نگیر هم تو کوپه بودن که کلا یجوری نگام میکردن که " این بیکارالدوله دیگه کیه واسه یه دونه کیک، شهرو بهم ریخته👩🦽"
بالاخره اوضاع ساماندهیِ کیکِ مملکت باید از یجایی شروع شه😕
پرسیدید که از کجا فهمیدم دو تا پسرِ کوپه نگیرن؟😕
از قیافه هاشون معلوم بود🙄
#قضاوت_ممنوع_😕
#قضاوت_نکنیم_😂
سلام
بزنه و دوتا پسر از فالوراتون باشن تا خودِ تهران رو مختون راه برن که به ما دختر معرفی کن
تازه زنگ بزنن به مادرشون که بیا راه آهن دفترچه رو هم بیار که ننه شماره مادر دخترارو به صورت فلافلی بهمون بده🦦
#پیام_مخاطب_پسر
قبلش بهتره فرقِ شومیز و پیراهن و سارافون و لگ و ساپورت و لباس ماکسی و شلوار پیش بندی رو یاد بگیرید.
کاربردی تر از مافینه🙄
اون دو تا پسر تو کوپه هم فرقشو نمیدونستن فک کنم🤣
#پسر_نگیر
ننه ابراهیم🇮🇷
این پیامو یادتونه؟؟؟؟ الان خبر داد که با یکی از دخترای کانال، عید فطر بله برونشونه ان شاالله👨❤️
بابت این پسر هم یه دختری گفت:
چون قدش کوتاه بوده؛ معلومه بگیر میشه و قبول میکنه!
خدمتتون عرض کنم که هیییییچ ربطی نداره!🙄
حداقل ۴ تا پسر قدکوتاه دارم که از هیچی کوتاه نمیان🙄
خودشون یا ننه هاشونم دختر زیر ۱۵۵ یا ۱۶۰ براشون قبول نمیکنن😏 میگن نسلمون قدکوتاه میشه!
و اکثرا هم خودشون به دخترا جواب رد میدن!
بگیر بودن به این چیزا نیست!