سلام
بزنه و دوتا پسر از فالوراتون باشن تا خودِ تهران رو مختون راه برن که به ما دختر معرفی کن
تازه زنگ بزنن به مادرشون که بیا راه آهن دفترچه رو هم بیار که ننه شماره مادر دخترارو به صورت فلافلی بهمون بده🦦
#پیام_مخاطب_پسر
قبلش بهتره فرقِ شومیز و پیراهن و سارافون و لگ و ساپورت و لباس ماکسی و شلوار پیش بندی رو یاد بگیرید.
کاربردی تر از مافینه🙄
اون دو تا پسر تو کوپه هم فرقشو نمیدونستن فک کنم🤣
#پسر_نگیر
ننه ابراهیم🇮🇷
این پیامو یادتونه؟؟؟؟ الان خبر داد که با یکی از دخترای کانال، عید فطر بله برونشونه ان شاالله👨❤️
بابت این پسر هم یه دختری گفت:
چون قدش کوتاه بوده؛ معلومه بگیر میشه و قبول میکنه!
خدمتتون عرض کنم که هیییییچ ربطی نداره!🙄
حداقل ۴ تا پسر قدکوتاه دارم که از هیچی کوتاه نمیان🙄
خودشون یا ننه هاشونم دختر زیر ۱۵۵ یا ۱۶۰ براشون قبول نمیکنن😏 میگن نسلمون قدکوتاه میشه!
و اکثرا هم خودشون به دخترا جواب رد میدن!
بگیر بودن به این چیزا نیست!
در ادامه پیام کانال
بگیر بودن با مرد بودنه
با بلوغه
با شخصیته
نه با شرایط خوب یا بد پسر
کلی پسر با شرایط خوب هست که بگیر بودن
کلی پسر با شرایط بد هستند که بگیر نیستند
#پیام_حق_مخاطب
#خیلی_حق