یه واسط ازدواجی هست کانال داره
چون مدلِ منو میدونه؛ چند وقت پیش بهم پیام داد که:
خانم ابراهیمی جان
لطفا اگه تو کانال من هستید، کانال منو ترک کنید، شما پیشکسوتید، سایه تون سنگینی میکنه😐😐
🌿 من به دخترا هم عکسِ پسر رو نشون نمیدم و تبعیضی تو این قضیه قائل نمیشم.
اینجوری نیست که بگم، عکسِ دختر حساسه ولی عکس پسر مهم نیست!
کلا اعتقادی به تبادل عکس و به دل نشستن از روی عکس ندارم!
#مخاطب_پسر
پیرو عکس خواستن آقا پسر
خیلی وقتا ما پسرا یه تصویر از همسر آینده تو ذهنمون می سازیم. براساس آخرین ورژن های روز دنیا خوشگلش می کنیم. سالهای سال هم باهاش زندگی می کنیم
تو ذهنمون کلی باهاش خاطره درست می کنیم. انواع مسافرت ها، انواع رابطه ها، انواع واکنش ها تو بزنگاه ها و...
عاشق اون تصویر ذهنی میشیم. بعد که میخوایم ازدواج کنیم براساس اون تصویر ذهنی خود ساخته میریم واقعیشو تو واقعیت پیدا کنیم
طبیعیه اینجور وقتا دخترایی که چهره معمولی دارن تو ذهن این مدل پسر خیلی زشت دیده میشه و همون لحظه اول میگه «به دلم ننشست»
برادر عزیز، تو اول باید از شر تصویر ها و خاطره های خود ساخته خلاص بشی
وقتی از شر این تصویرها خلاص شدی، دلت آزاد شد، اونوقت یه دختر معمولی در نظرت خوشگل ترین دختر دنیا جلوه میکنه
قبول دارم مرز باریکی بین «به دل نشستن واقعی» با «به دل نشستن ساختگی» وجود داره
ولی باید برگردیم به واقعیت
باید برگردیم به واقعیت
باید برگردیم به واقعیت
#پیام_مخاطب_پسر
#پیام_حق_مخاطب
تا دقایقی دیگر
ویژگی های پسر پنج میلیونی رو داریم
#اگر_پوسیده_گردد_استخوانم
#نگردد_یاد_ده_میلیونی_فراموش
#پیام_مخاطب
@naneeberahim
یکی از آقایون کانال ازم پرسیدن که :
چرا از توقعات مالی دختر خانم ها و اشتباهاتشون، کم میگید؟
پسرا که الکی نگیر نمیشن! همین توقعاتِ زیاد، ما رو نگیر کرده.
انکار نمیکنم که این توقعات هست و خودش یکی از موانعِ اصلی ازدواجه ولی یه چرخه رو هم توضیح بدم👇
🌿 این توضیحم اضافه کنم:
حالا نه اینکه هر دختری با شرایط راه اومد فکر کنید که پس این خواستگار نداره و معمولیه😕😕 خیلی وقتا بلوغ عقلی، اجتماعی و معنوی یه دختر موجب میشه توقعاتش کمتر باشه!
@naneebrahim
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
دقیقا عین معامله است
وقتی خودت عین خریدار رفتار میکنی اونام عین فروشنده رفتار میکنن
تو میری دنبال خوشگلی دختره و پولداری باباهه و بالا شهر نشینیشون
اوناهم دنبال پولداری و خوش تیپی و خونه و ماشین و بالاشهر نشینی هرچه بهترن
@naneebrahim