اینم بگم که این مساله مال همه دهه هاست.... همین پسرای کم سن و سالی که الان دوست دارن ازدواج کنن و به خاطر تفاوت سنی کم، شرایط شغلی و ... از دخترا جواب منفی میشنون؛ چند سال بعد، همون پسرای پر از خشمن که میگن " اونموقع با کم و زیاد ما نساختید؛ الان با کم و زیادتون نمیسازیم"... و فقط دنبال یه مورد عالی و ایده آل میگردن!
@naneebrahim
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
وقتی جامعه نفهمه که اگر درست عمل نکنه تو ازدواج ، دودش تو چشم بچه های خودش میره
واسط چه کار میتونه بکنه ؟
الان من همش کارم شده صحبت با این بچه های دهه هفتادی و دهه هشتادی که ببینین ما ی سیری رو دیدیم تو نسل قبلتون ، اشتباه نکنین خواهشاً 🤦♀
بارها با خونواده هاشون صحبت کردم در حالیکه نه وظیفمه نه چیزی برام داره ولی میگم بذار شاید با گفتن من گرهی باز بشه
باز طرف میگه بله خانم شما درست میگید ولی دختر من نمیتونه باید اول زندگی پسر کار و همه چیش اوکی باشه حالا خیلی منن بذاریم خونه نداشته باشه هم عیب نداره ولی نزدیک خودمون ساکن شه😁
دختر خانم خواهان ازدواجه
ولی وقتی معرفی میکنی. میگه والا من سخت گیر نیستما ولی خب آقا پسر سربازی نرفته که ، هنوز کارش ثابت نیست ، عع یکم درسش مونده
میگم خب عزیز دلم زندگی رو باید با همینا شروع کرد دیگه!
#پیام_مخاطب_واسط
#واسط_کاردرست
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چی شده؟! ننه در حال تمرکز و تفکر
برای هدیه روز دختره؟
نه! در حال برنامهریزی برای گذاشتن
رگباری لینک خیریه زورکی با عناوین
جذاب و دل نرم کنه! 😎
ما که توقع هدیه نداریم، ولی اگه
اصرار کنین قبول میکنیم!😂😂
#هدیه_نگیریم_آروم_نمیگیگیریم!
روز دختر مبارک
ولی خب یه دختری بهم پیام داده که من شرمنده ام اینو میگم و نظر خودم این نیست؛ اما لطفا به من پزشک معرفی کنید ( خودش پزشک نیست) آخه مامانم میگه:
" چرا به ما ، اینا رو معرفی میکنن؟🙄 و خوبا رو نگه میدارن؟"
ننه دخترای عزیز
اولا بار آخرتون باشه به پسرای من میگید " اینا"😕...
دوما دلیلش واضحه😏 من اون پسر خوبا رو دارم ذخیره میکنم برا دخترای فامیلمون😒
اینو واسه دوست عزیزمون بفرست بگو، وضعیت پسریه که فقط یه کارمند ساده شرکت خصوصیه! ننه ش میگه مادر دخترا تو صفحه خصوصی من صف بستند و من وقت ندارم جواب بدم. تو دکتر میخوای؟
#پیام_واسط_ازدواج