eitaa logo
انقلاب اسلامی در آذربایجان
470 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.9هزار ویدیو
71 فایل
آشنایی با مبارزات حق طلبانه مردم مسلمان جمهوری آذربایجان ارتباط با مدیر : @elahana1
مشاهده در ایتا
دانلود
بازنده اصلی این جنگ کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، بجز عمان، بودند. به تصور فروپاشی ایران، آمریکا را تحریک به حمله کردند؛ زمین، دریا، آسمان و امکاناتشان را به آمریکا و اسرائیل دادند؛ در مقابل ضربات دردناکی از ایران دریافت کردند. با این همه هزینه، حتی بخشی از میز مذاکره هم نشدند. ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
⭕️ آتش بس دو هفته ای ؟! 🔺در بیانیه شورای عالی امنیت ملی به یک توافق با آمریکا برای مذاکره و آتش بس دو هفته ای اشاره شده است . آیا این زمان دو هفته ای برای آن نیست تا آمریکا و اسرائیل توان نظامی خودشان را بازسازی کنند برای تهاجمات دور بعد ؟ 🔺هنوز یادمان نرفته که در سال 1403 بعد از ترور اسماعیل هنیه ، حدود دو ماه با آمریکا مذاکره کردیم ؛ نتیجه به تعویق انداختن انتقام اسماعیل هنیه ، تبدیل شد به ترور وشهادت سیدحسن نصراله و اغلب فرماندهان ارشد حزب الله لبنان . بعد هم رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور ( جناب پزشکیان) در یک مصاحبه به صراحت اعتراف کرد که ما فریب وعده های آمریکا را خوردیم ! 🔺در ماجرای حمله نظامی آمریکا و اسرائیل در تاریخ 5 آبان 1403 ، باز هم فریب اظهارات مقامات آمریکایی را خوردیم . 🔺در بهار 1404 نیز علیرغم آنکه امام شهید ما چند بار بر عدم مذاکره با آمریکا تأکید کرده بودند ، دوباره حضرات شروع به مذاکره با آمریکا کردند و در وسط مذاکرات ـ که جناب عراقچی همواره می گفت مذاکرات مثبت و رو به جلو می باشد ! ـ ناگهان با حمله نظامی غافلگیرانه آمریکا و اسرائیل مواجه شدیم که نتیجه آن شهادت جمعی از فرماندهان ارشد و دانشمندان هسته ای و مردم عزیز کشور بود . پس از چندی رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور (جناب پزشکیان) اعتراف کرد که باز هم فریب آمریکا را خورده است ! 🔺پس از 12 روز جنگ نیز درست در مقطعی که توان موشکی رژیم صهیونیستی به انتها رسیده بود ، با فریب خوردن از آمریکا ، با پذیرش آتش بس ـ آن هم بدون اذن رهبری ـ اسرائیل را از نابودی نجات دادند . 🔺در ماجرای مذاکرات اسفند ماه 1404 که آن هم برخلاف نظر رهبری انقلاب بود ، باز هم آمریکا سر ما را با مذاکره گرم کرد و ناگهان آمریکا و اسرائیل با هم به ما حمله کردند ، رهبر عزیزتر از جانمان را به شهادت رساندند ، جمعی از فرماندهان و مسئولین ارشد را به شهادت رساندند و تعداد زیادی مرد و زن و کودک بیگناه را نیز به شهادت رساندند . مجدداً رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور (جناب پزشکیان) اعتراف کرد که باز هم فریب آمریکایی ها را خورده است ! 🔺الان هم دوباره با تصویب شورای عالی امنیت ملی کشور ( یعنی درحقیقت همان جناب پزشکیان و دوستان شان ) قرار شده با آمریکا مذاکره کنیم ! 🔺آیا فراموش کرده ایم که امام شهیدمان بارها و بارها فرمودند مذاکره با آمریکا نه عاقلانه است ، نه هوشمندانه و نه شرافتمندانه ؟ آیا بارها نفرمودند که مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی کند ؟ آیا بارها نفرمودند که مذاکره با آمریکا بن بست محض و خسارت محض است ؟ 🔺چند بار دیگر قرار است از آمریکا فریب بخوریم و متحمل خسارت های گستره شویم ؟ 🔺ترامپ تا کنون به کدامیک از قول ها و تعدات خود عمل کرده است ؟ آیا این ترامپ نبود که توافق برجام که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل نیز رسیده بود را پاره کرد و دور انداخت ؟ حال می خواهیم دلمان را خوش کنیم که قرار است متن توافق تبدیل به قطعنامه شورای امنیت شود تا جنبه بین المللی پیدا کند ؟ آیا این همان استدلال محمد جواد ظریف در ماجرای برجام سراپا خسارت نیست ؟ 🔺ترامپ الان توافقی انجام می دهد و زیر بیانیه ای را امضاء می کند اما روز بعد اعلام می کند که از آن خارج شده و به آن پایبند نیست . لذا چه تضمینی وجود دارد که آمریکا به تعهدات خود پایبند بماند ؟ 🔺می گویند مؤمن از یک سوراخ ، دو بار گزیده نمی شود ؛ اما به راستی جمهوری اسلامی قرار است چند بار دیگر فریب مذاکره با آمریکا را بخورد ؟! 🇮🇷 🆔 @kamranghazanfari
ترامپ گفته این طرح ۱٠ماده ای را بررسی میکنم یعنی نپذیرفته بعد یه عده اینجا از فتح وپیروزی میگن فتح وپیروزی زمانی است که این طرح پذیرفته شود ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جو کنت، مدیر سابق استخبارات مرکزی آمریکا، پیام اضطراری داده و گفته اسرائیل تلاش می‌کند آتش‌بس را خراب کند. او می‌گوید اکنون زمان مهار اسرائیل و قطع کمک‌های نظامی است. همچنین گفته نباید به حرف اسرائیل اعتماد کرد، چون کاملاً دروغگو هستند. ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
۱/دلاورانه جنگیدیم ۲/ملت تر شدیم ۳/فرو نپاشیدیم ۴/ده ماده‌ ایران مبنای مذاکره شد ۵/از چین و روسیه علیه آمریکا وتو گرفتیم ۶/سمت دوست داشتنی جنگ نزد بیشتر مردم دنیا بودیم ۷/باطن ویرانی طلب پهلوی را عیان کردیم و‌ البته ؛ به آمریکا اعتماد نداریم. با چشم باز دو هفته را می گذرانیم. ✍️سعید آجورلو ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
برای رساندن ندای خود به مسئولین و لبیک به رهبری از سراسر کشور به سمت وزارت خارجه فرمان امام مجتبی خامنه‌ای ۱-ادامه جنگ تا پشیمانی دشمن!؟ کجا آمریکا اظهار پشیمانی کرده است!؟ کجا متجاوز بودن را قبول کرده است!؟ ۲- انتقام خون تمام شهدای این جنگ!؟ انتقام جان با قصاص است پس حداقل باید به تعداد شهدای جنگ از دشمن تلفات بگیریم که هنوز نگرفتیم. مجلس چه می کند!؟ دولت مجری سیاست‌های ابلاغی رهبری باید باشد نه سیاست گذار!؟ امام شهید خامنه‌ای فرمودند: مذاکره با آمریکا خیانت است. قوه قضاییه چه می کند!؟ مجلس چه می کند!؟
اسراییل با آتش‌بس ۲ هفته‌ای با ایران، به شرط بازگشایی تنگه‌ی هرمز، موافقت کرد. البته دولت رژیم تاکید کرد این آتش‌بس شامل لبنان نمی‌شود.
مراقب طرح فریب شهباز شریف باشیم امشب نخست وزیر پاکستان در لباس مامان شنگول و منگول از ترامپ خواست ۲ هفته ضرب الاجل خود را به تأخیر بیندازد و ایران هم به عنوان حسن نیت تنگه هرمز را باز کند. ابن طرح، طرح کاخ سفید است که از زبان این گرگ در لباس میش می‌شنویم. تنگه را برای آمریکا باز کنیم هم جنگ را می‌بازیم و هم در داخل دچار مشکل می‌شویم. ✍️احسان تقدسی ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
شرط لازم و ضروری عبور موفق از شرایط کنونی، صداقت در تعامل مقامات و مسئولین با مردم شریف و پاکبازی است که همه داشته‌های‌شان را در طبق اخلاص برای صیانت از و ارزش‌هایشان به میدان آوردند و خیابان را رها نکردند. حالا آقایان باید در این دو هفته، خیابان به خیابان آمده و تبیین کنند. ✍️علی صمد زاده ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
🔴هشدار 👈همه چیز در برابر هیچ مطلق شهباز شریف مجری عملیات فریب ترامپ است. مشابه نقش امروز او را نخست وزیر قطر در قبال حماس انجام داد. او حماس را فریب داد تا آتش بس با اسرائیل را بپذیرد و‌ همه اسرا را در قبال صلح و بازسازی غزه آزاد کند. نه صلح برقرار شد و‌ نه غزه بازسازی شد. در عوض فشار اسرائیل صدها برابر شد و ترورهای مقامات حماس به صورت روزانه ادامه دارد. شهباز شریف امشب به دنبال همان ابتکار است: ترامپ ضرب الاجل خود را فقط ۲ هفته به تأخیر بیندازد ولی در عوض ایران تنگه هرمز را باز کند.( همه چیز در برابر هیچ مطلق). از فردا قیمت نفت به شدت فروکش می‌کند ولی جنگ قاطعانه ادامه خواهد یافت. 👈پذیرش این طرح بزرگترین اشتباه دیپلماسی ایران در ۱۰۰ سال اخیر خواهد بود. ✍️احسان تقدسی ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
انقلاب اسلامی در آذربایجان
🔴هشدار 👈همه چیز در برابر هیچ مطلق شهباز شریف مجری عملیات فریب ترامپ است. مشابه نقش امروز او را نخ
جان همه تحلیلهای واقع بینانه ای که از دوست و دشمن رصد کردم اینست و جز این نیست . فاعتبروا یا اولی الابصار و این سه نفر را به یاد داشته باشید: پزشکیان قالیباف عراقچی
.نخست وزیر پاکستان از ترامپ خواسته ضرب الاجل خود را دوهفته تمدید کند و متعاقبا ایران نیز در این دوهفته آتش‌بس را بپذیرد و تنگه را باز کند. این پیشنهاد مطلوبِ ایران نیست به دلائل زیر: ۱. بازکردن تنگه هرمز بدون دستاوردِ چشم‌گیری برایِ ایران، این برگه را ناپایدار و در آینده نیز، «دیر نَقد» خواهد کرد‌. ۲. این آتش‌بس، پالسِ ضعف به طرف‌های روبروی ایران می‌دهد؛ خصوصا اعرابی که برای اولین بار دیدند ایران خویشتندار نیست! ۳. تلاش چندهفته‌ای ایران برای افزایش قیمت نفت را ناکارآمد می‌کند؛ همانطور که پس از انتشار توییت نخست وزیر پاکستان، نفت چنددلاری ریزش داشت. ۴. آتش بس، فرصتی برای استراحت پدافندهای دشمن در منطقه و شارژ موشک‌های آن خواهد شد. ۵. احتمالا در زمانِ آتش بس هم اسرائیل از فرصت استفاده کرده و چند ترور گُل‌درشت خواهد داشت؛ دقیقا مثل زمانی که «سیدحسن نصرالله» را هدف قرار داد در فردای آتش بس! ✍️علی قلهکی