eitaa logo
انقلاب اسلامی در آذربایجان
470 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.9هزار ویدیو
71 فایل
آشنایی با مبارزات حق طلبانه مردم مسلمان جمهوری آذربایجان ارتباط با مدیر : @elahana1
مشاهده در ایتا
دانلود
برای رساندن ندای خود به مسئولین و لبیک به رهبری از سراسر کشور به سمت وزارت خارجه فرمان امام مجتبی خامنه‌ای ۱-ادامه جنگ تا پشیمانی دشمن!؟ کجا آمریکا اظهار پشیمانی کرده است!؟ کجا متجاوز بودن را قبول کرده است!؟ ۲- انتقام خون تمام شهدای این جنگ!؟ انتقام جان با قصاص است پس حداقل باید به تعداد شهدای جنگ از دشمن تلفات بگیریم که هنوز نگرفتیم. مجلس چه می کند!؟ دولت مجری سیاست‌های ابلاغی رهبری باید باشد نه سیاست گذار!؟ امام شهید خامنه‌ای فرمودند: مذاکره با آمریکا خیانت است. قوه قضاییه چه می کند!؟ مجلس چه می کند!؟
اسراییل با آتش‌بس ۲ هفته‌ای با ایران، به شرط بازگشایی تنگه‌ی هرمز، موافقت کرد. البته دولت رژیم تاکید کرد این آتش‌بس شامل لبنان نمی‌شود.
مراقب طرح فریب شهباز شریف باشیم امشب نخست وزیر پاکستان در لباس مامان شنگول و منگول از ترامپ خواست ۲ هفته ضرب الاجل خود را به تأخیر بیندازد و ایران هم به عنوان حسن نیت تنگه هرمز را باز کند. ابن طرح، طرح کاخ سفید است که از زبان این گرگ در لباس میش می‌شنویم. تنگه را برای آمریکا باز کنیم هم جنگ را می‌بازیم و هم در داخل دچار مشکل می‌شویم. ✍️احسان تقدسی ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
شرط لازم و ضروری عبور موفق از شرایط کنونی، صداقت در تعامل مقامات و مسئولین با مردم شریف و پاکبازی است که همه داشته‌های‌شان را در طبق اخلاص برای صیانت از و ارزش‌هایشان به میدان آوردند و خیابان را رها نکردند. حالا آقایان باید در این دو هفته، خیابان به خیابان آمده و تبیین کنند. ✍️علی صمد زاده ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
🔴هشدار 👈همه چیز در برابر هیچ مطلق شهباز شریف مجری عملیات فریب ترامپ است. مشابه نقش امروز او را نخست وزیر قطر در قبال حماس انجام داد. او حماس را فریب داد تا آتش بس با اسرائیل را بپذیرد و‌ همه اسرا را در قبال صلح و بازسازی غزه آزاد کند. نه صلح برقرار شد و‌ نه غزه بازسازی شد. در عوض فشار اسرائیل صدها برابر شد و ترورهای مقامات حماس به صورت روزانه ادامه دارد. شهباز شریف امشب به دنبال همان ابتکار است: ترامپ ضرب الاجل خود را فقط ۲ هفته به تأخیر بیندازد ولی در عوض ایران تنگه هرمز را باز کند.( همه چیز در برابر هیچ مطلق). از فردا قیمت نفت به شدت فروکش می‌کند ولی جنگ قاطعانه ادامه خواهد یافت. 👈پذیرش این طرح بزرگترین اشتباه دیپلماسی ایران در ۱۰۰ سال اخیر خواهد بود. ✍️احسان تقدسی ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
انقلاب اسلامی در آذربایجان
🔴هشدار 👈همه چیز در برابر هیچ مطلق شهباز شریف مجری عملیات فریب ترامپ است. مشابه نقش امروز او را نخ
جان همه تحلیلهای واقع بینانه ای که از دوست و دشمن رصد کردم اینست و جز این نیست . فاعتبروا یا اولی الابصار و این سه نفر را به یاد داشته باشید: پزشکیان قالیباف عراقچی
.نخست وزیر پاکستان از ترامپ خواسته ضرب الاجل خود را دوهفته تمدید کند و متعاقبا ایران نیز در این دوهفته آتش‌بس را بپذیرد و تنگه را باز کند. این پیشنهاد مطلوبِ ایران نیست به دلائل زیر: ۱. بازکردن تنگه هرمز بدون دستاوردِ چشم‌گیری برایِ ایران، این برگه را ناپایدار و در آینده نیز، «دیر نَقد» خواهد کرد‌. ۲. این آتش‌بس، پالسِ ضعف به طرف‌های روبروی ایران می‌دهد؛ خصوصا اعرابی که برای اولین بار دیدند ایران خویشتندار نیست! ۳. تلاش چندهفته‌ای ایران برای افزایش قیمت نفت را ناکارآمد می‌کند؛ همانطور که پس از انتشار توییت نخست وزیر پاکستان، نفت چنددلاری ریزش داشت. ۴. آتش بس، فرصتی برای استراحت پدافندهای دشمن در منطقه و شارژ موشک‌های آن خواهد شد. ۵. احتمالا در زمانِ آتش بس هم اسرائیل از فرصت استفاده کرده و چند ترور گُل‌درشت خواهد داشت؛ دقیقا مثل زمانی که «سیدحسن نصرالله» را هدف قرار داد در فردای آتش بس! ✍️علی قلهکی
۳ نکته کلیدی درباره آتش بس با آمریکا و اسرائیل آزموده را آزمودن خطاست. بنابر تجربه معتقدم امیدی به آتش بس موجود نباید داشته باشیم و آمریکا هم نشان داده از این فرصت‌ها‌ی تکراری مذاکرات برای زدن ضربات سنگین‌تر به «ایران» استفاده خواهد کرد. ۱- این فرصت آتش بس برای ما فرصتی برای «بازسازی دفاعی» است تا بشود و بتوانیم ضربه‌ای کاری‌تر به دشمن در جنگ بعدی بزنیم. ۲- آتش بس به مفهوم اینکه «خیالمان راحت باشد» نیست. از ساعت ۳:۳۰ بامداد که آتش بس شروع شده همه سرویس‌های جاسوسی دنیا به دنبال کشف مکان و ترددهای مسئولانی هستند که آمریکا و اسرائیل علیرغم تلاش زیاد نتوانستند آنها را ترور کنند. ۳- آتش بس موجود را جدی نگیریم و بدانیم آمریکا از مذاکرات فقط و فقط به عنوان مجالی برای پرکردن خشاب اسلحه‌ها و ضربه کاری‌تر بعدی به ما استفاده خواهد کرد. ✍️احسان تقدسی ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
راستی راستی باورتون شد امریکا اون ۱۰ شرط ما رو پذیرفته؟:) عقل ندارید؟ داریم راجع به امریکا و اسراییل حرف میزنیم! چرا خودتون رو زدید به خواب؟ اینها اومده بودند ایران رو نابود کنن بعد تجزیه کنن نفت مون هم صاحب شن. الان یهو همه شروط ما رو بپذیرن؟ مخصوصا اون بند حق غنی سازی؟ اون بند عدم حمله به محور مقاومت؟ شوخیتون گرفته؟ اینا مگه کلی پرنده و خلبان به خطر ننداختن از اصفهان اورانیوم بدزدن ببرن؟ توروخدا بیدار شید! نفت رو هم آورد زیر ۱۰۰ دلار دیگه! فقط خیابون رو‌ رها نکنید چون نوبت جولان دهی اراذل مسلح شون هست! ✍️ یک کاربر ایرانی ایکس ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
اگر آمریکا شروط ده‌گانه را پذیرفت و ضمانت(!) داد یعنی به برکت خون امام شهیدمان بزرگترین شکست و ذلت تاریخی را بر امریکا تحمیل کرده‌ایم. اما من به اندازه‌ی کم مقدار خودم هشدار میدهم که: حتی یک بند از این موارد را هم شیطان بزرگ نخواهد پذیرفت. قبل از پایان این ۱۵ روز حملات چه بسا را از سر بگیرد. خطر ترور امام‌مان آقا سید مجتبی خامنه‌ای بیش از این دوران ۴۰ روز جنگ خواهد بود. خطر از بین بردن تمام ارکان تصمیم‌گیر از رییس‌جمهور تا نمایندگان خبرگان در این ۱۵ روز به مراتب بیشتر از ۴۰ روز جنگ خواهد بود از مکر دشمن مکار غافل نباشیم و خیابان را ترک نکنیم و سپاه و ارتش هم بانک اهداف را برای دور بعدی جنگ به روز کنند و توسعه دهند. ✍️محمد طاهر رحیمی ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هم‌اکنون میدان انقلاب و مطالبات مردم مردم مطالبه دارند و می‌خواهند بدانند که چه اتفاقی افتاده است؟ آقایانی که طرف مذاکره بودید باید به هسته سخت حزب‌الله توضیح دهید که چه اتفاقی در جریان بوده است؟ ✅انقلاب اسلامی در آذربایجان ✅@Nardaran313
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ چند نکته درباره اعلامیه شعام: ۱. اعلام پیروزی برای امری که هنوز چیزی معلوم نیست و منوط به مذاکره شده عجیب نیست؟ ۲. اعلام جشن در حالیکه اربعین رهبر ماست و هنوز بدن شریف ایشان تشییع نشده عجیب نیست؟ ۳. ترامپ اعلام نکرده من شرایط ایران را پذیرفتم، بلکه گفته من پذیرفتم براساس شرایط ایران مذاکره کنیم. یعنی برویم براساس این ده شرط صحبت کنیم. حال اگر امریکا در این دو هفته خود را تجهیز کرد، مشکل خلأ نفت را جبران کرد، رژیم صهیونیستی را تجهیز کرد و بعد در مذاکرات شروط را نپذیرفت تکلیف چیست؟ ۴. ایا ولی امر و نیروهای مسلح هم این شروط را برای مذاکره قبول دارند یا حسب شنیده‌ها این‌ها شروط اتمام جنگ بود نه شروط مذاکره؟ چه تضمینی وجود دارد پس از دو هفته آمریکا مانند قبل نزند زیر میز و از مذاکرات خارج نشود در حالیکه خود را تجهیز کرده و آماده زدن زیرساخت‌های ما شده؟ ۵. آیا پذیرفتن شرط ترک جنگ باز هم تحت فشار ترامپ با دو ادبیات مختلف از سوی ایران و امریکا کار عاقلانه‌ای است؟ ترامپ میگوید آتش‌بس، صداوسیما میگوید پایان جنگ. ۶. اگر امریکا مانند دفعات قبل خیانت کرد، آیا شعام مسئولیت آن را می‌پذیرد؟ اینها و ده‌ها سوال مانند این هنوز در اذهان مردم وجود دارد. ان شاءلله شعام زوایای بحث را برای مردم روشن کند. حجت‌الاسلام دکتر طاهری آکردی️ سرپرست ستاد امربه‌معروف کشور 🔰رسانه مستقل 👇 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |