𝕾𝗈𝗅𝖺𝗇𝗀𝖾𝗅𝗈'𝗌 𝕾𝖺𝗇𝖼𝗍𝗎𝖺𝗋𝗒
فن فیک میخواید؟ اگه میخواید و میخونید بگید چون سخته مرتب کردنش_
در حال حاضر یه سولانجلو و یه ایتان ناکامورا دارم تو دست و بالم_
ببینید من رفتم پینترست کلی فن آرت ناب و ادیت خوشگل آوردم، اگه شما بیاید حرف بزنید هم اونا رو میذارم بعدش هم فن فیکو
بستگی داره شما چقدر پیام بدید منم با همون کیفیت فعالیت میکنم_🗣🙏
https://abzarek.ir/service-p/msg/4791047
الو الو صدام میاد؟
••••
ویل: یکم قطع و وصل میشه تکون نخور🗣
نیکو: Loud (متاسفانه) and clear
نیکورواذیتشنکننیکوخجالتمیکشه🗣
••••
ویل: من که کاریش ندارم💔 اتفاقا اون همش اذیتم میکن_
نیکو: بیتربیت😦
درود بر ویلویلک و توپ تاریکش🙏
••••
ویل: درود بر دورگهی با مرام
نیکو:
https://eitaa.com/nicowill/290 تو راه کمپ دارم از دست هایدرا فرار میکنم، نمیتونم تکون نخورم🗣
••••
ویل: خب پس چرا داری با من حرف میزنیی حواستو بده زنده بمونی
نیکو: