۫𝅘𝅥𝅯⎯ꥇꥇ𖫰ּׅׅ𝒯𝑎𝗇︎𝗂𖫰ᨘ۫𝑀𖫰ּׅ࣪࣪𝑒𝑙𝑜 𝑎𝑟𝑡 ּ۫
بزار ده بیست سی چهل کن_
هرجا ق....غغ..ینت رفت توهم برو بزار کائنات ق..غع..ینت رو هدایت کنه
۫𝅘𝅥𝅯⎯ꥇꥇ𖫰ּׅׅ𝒯𝑎𝗇︎𝗂𖫰ᨘ۫𝑀𖫰ּׅ࣪࣪𝑒𝑙𝑜 𝑎𝑟𝑡 ּ۫
پیوی تانیام برین الو.
۫𝅘𝅥𝅯⎯ꥇꥇ𖫰ּׅׅ𝒯𝑎𝗇︎𝗂𖫰ᨘ۫𝑀𖫰ּׅ࣪࣪𝑒𝑙𝑜 𝑎𝑟𝑡 ּ۫
پیوی تانیام برین الو.
بچه ها من از ملودی مهربون ترم ولی پیوی ملودی برید مرسی
۫𝅘𝅥𝅯⎯ꥇꥇ𖫰ּׅׅ𝒯𝑎𝗇︎𝗂𖫰ᨘ۫𝑀𖫰ּׅ࣪࣪𝑒𝑙𝑜 𝑎𝑟𝑡 ּ۫
هوی چی
من مهربون ترم
۫𝅘𝅥𝅯⎯ꥇꥇ𖫰ּׅׅ𝒯𝑎𝗇︎𝗂𖫰ᨘ۫𝑀𖫰ּׅ࣪࣪𝑒𝑙𝑜 𝑎𝑟𝑡 ּ۫
من خیلی مهربونانه و خوش برخوردم
آره منم ملکه انگلیسم