کاش بعضی از موکب دارا میفهمیدن موکب که تو محل گذره و واسه استراحت و خوارکی گرفتن..جای پخش مداحی و روضه هایی که توش مقتل میخونن نیست...
به نظرم بیاید تا وقتی که سطح کتابایی که میخونیم از زندگی نامه ،رمانای عاشقانه ،تخیلی ،فانتزی و ژیگول فراتر نرفته اسم خودمونو کتابخوار نزاریم..