هدایت شده از خاکستری!
احساس میکنم از کتاب ها میترسم. هر وقت خود را در میان کتاب ها میبینم، با صراحت بی رحمانه ایی احساس نادانی میکنم. جهل! هیهات! با این جهل ثقیل و انبوه، چگونه میتوان زندگی کرد؟ چگونه میتوان زندگی را شناخت و توجیه کرد؟ چگونه میتوان در سرنوشت آن دخالت داشت؟
*نون نوشتن-محمود دولت آبادی
یک افسردگی هست که هم ردیف افسردگی بعد از کتاب/فیلم قرار میگیره..اونم افسردگیِ بعد اعتکافه..همونقدر دارای حس پوچی..