یک افسردگی هست که هم ردیف افسردگی بعد از کتاب/فیلم قرار میگیره..اونم افسردگیِ بعد اعتکافه..همونقدر دارای حس پوچی..
میخوام آنچه برای خودم میپسندم رو برای دیگری هم بپسندم حتی اگه اون دیگری شخص پر ادعا واعتماد به عرش باشه و خودم هم کسی باشم که تمام توانشو میزاره برای کاهش فاصله عرشی اینجور آدما تا برسن به سطح معمولی زمین ..میخوام عوض دست زدن به کاهش فاصله به فاصله اضافه کنم..این برای تربیت نَفس خودم خیلی ایده ی اوکییه