معنی این جمله که میگه "خواب برادر مرگه" رو شبا موقع خواب درک میکنم..مقاومتم در برابر خوابیدن مال روزِ نزیستمه..و این دلیل عدم علاقه ماهاست، نسبت به مرگ..
دردِ جانکاه؟
دیدن محو شدن برق شیطونی و شرارت از چشم نزدیکات بر اثر درد و رنج روزگار..
دارم فکر میکنم که اصن دلیل اینکه در طفولیت فوتبالی بودم بحث های سر تیما بود...الان میبینم یکی فن شدید یک تیمیه از اینکه یک فرصت برای بحث و دعوا رو دارم از دست میدم ناراحت میشم ولی خب مهم اینکه من فوتبالی نیستم...هرچقدر هم اون جولان بده با تیمش
بیاید با توجیه اینکه "نمیخوام با دردودل حال بدم و انتقال بدم" در حق اطرافیانتون ظلم نکنید و باهاشون حرف بزنید..