دارم فکر میکنم که اصن دلیل اینکه در طفولیت فوتبالی بودم بحث های سر تیما بود...الان میبینم یکی فن شدید یک تیمیه از اینکه یک فرصت برای بحث و دعوا رو دارم از دست میدم ناراحت میشم ولی خب مهم اینکه من فوتبالی نیستم...هرچقدر هم اون جولان بده با تیمش
بیاید با توجیه اینکه "نمیخوام با دردودل حال بدم و انتقال بدم" در حق اطرافیانتون ظلم نکنید و باهاشون حرف بزنید..
فَلا تَعْلَم نَفْسٌ ما اخفِیَ لَهُمْ من قُرّتِ اَعْیُنٍ
هیچ کس نمی داند برایش چه قرت العین هایی پنهان کرده ایم
(قرت العین:اشکی که از شوق در چشم حلقه میزند)
سوره سجده آیه ۱۷
بیش از هر موقع دیگه ای نیاز دارم ذهنم و جمع و جور و متمرکز کنم و بیش از هر موقع دیگه ای ذهنم پراکنده اس
نمیدونم چجوریه که ادمینا با کانالشون راحتن و هر حرفی داشته باشن میزنن..
من اینجوریم که اینجا کجاست ؟مارکوپولو کیه؟این همه آدم ناشناس چرا اینجان؟