دارم فکر میکنم که اصن دلیل اینکه در طفولیت فوتبالی بودم بحث های سر تیما بود...الان میبینم یکی فن شدید یک تیمیه از اینکه یک فرصت برای بحث و دعوا رو دارم از دست میدم ناراحت میشم ولی خب مهم اینکه من فوتبالی نیستم...هرچقدر هم اون جولان بده با تیمش
بیاید با توجیه اینکه "نمیخوام با دردودل حال بدم و انتقال بدم" در حق اطرافیانتون ظلم نکنید و باهاشون حرف بزنید..
فَلا تَعْلَم نَفْسٌ ما اخفِیَ لَهُمْ من قُرّتِ اَعْیُنٍ
هیچ کس نمی داند برایش چه قرت العین هایی پنهان کرده ایم
(قرت العین:اشکی که از شوق در چشم حلقه میزند)
سوره سجده آیه ۱۷
بیش از هر موقع دیگه ای نیاز دارم ذهنم و جمع و جور و متمرکز کنم و بیش از هر موقع دیگه ای ذهنم پراکنده اس
نمیدونم چجوریه که ادمینا با کانالشون راحتن و هر حرفی داشته باشن میزنن..
من اینجوریم که اینجا کجاست ؟مارکوپولو کیه؟این همه آدم ناشناس چرا اینجان؟
دقیقا همون موقعی که داری یک چیز رو آرزو میکنی یکی دیگه داره واسه داشتنش خداروشکر شکر میکنه..وبرعکس..
هدایت شده از حـوراءشـاپـ
آقایستوده ؛6349338384938.mp3
زمان:
حجم:
18M
ماه رمضونه ؛ تشنگی سخته . .
امام حسین میدونه (:💔