یک جا شنیدم که یک روانشناس برای بیمارهاش نگاه کردن به ماه رو تجویز میکرده..و بیمارهاشم جواب میگرفتن..
بیایین ماهم رو بیاریم به ماه درمانی
ببین تجربه میگه اتفاق خاص واسه کسی که منتظرشه نمیافته. پس بیخیال شو زندگی کن که زندگی کردن هم بزرگترین و خاص ترین اتفاقه..
نمیدونم چقدر درسته ولی من فکر میکنم عزت نفسی که از اعتماد به نفس بدست اومده هم اونقدرا موندگار نیست..
فیلمای کره ای ؟
فیلمایی که تو اکثرشون
قانونه دختر هرچقدر خنگ تر جذاب تر
فیلمایی که توش سفید مطلق و سیاه مطلق وجود داره سفید در این حد که میگی خداهم راضی نیست تو اینقدر خوب باشی سیاه مطلق هم در این حد که شیطان میگه من آدم و گول زدم همچین خنده های نکردم که شما به این خنده ها میگین شیطانی .
فیلمایی که ساده ان و به تو اجازه نمیدن حدسای مختلف داشته باشی از افراد(چون ما رو میبره تو فکر طرف)
فیلمایی که دیالوگاش در سطح بدیهیاته و اسکرین شات نگرفتنی
فیلمایی که دختره توش واقعا نقش همون بلا ای بلا دختر مردم و داره و جماعتی رو بابت این قضیه گرفتار میکنه
فیلمایی که اصن آدم کاملا غریبه ای وجود نداره اینا حتما قبلا یجا همو دیدن
فیلمایی که پر از اتفاقای اتفاقیه.
و....