ادم ها از تایپ ام بی تی آیشان معمولی ترند
(شاید بعدا کاملا برعکس اینو فکر کنم ولی فعلا همینه)
ادم هایی که وقتی جلوشون سوتی میدن خودشونو میزنن به اونرا که نفهمیدن»»»»»»ادم هایی که سوتی رو دست گرفته و تا سالها روی ان مانور میدهند
شماهم وقتی تو ایست بازرسی میگردنتون استرس دیده شدن بمب دستی تونو دارید؟یا من فقط توهم میزنم؟
امام حسین نوحه خونات خیلی با ادبند که واسه توصیف قاتلینت به لفظ نانجیب اکتفا میکنند..
نقطه.
#إلهی، عمری آه در بساط نداشتم و اینک جز آه در بساط ندارم.
گر یار ز احوال من آگاه نمی بود
درد من سودازده جانکاه نمی بود
جا در دل او دارم و از من خبرش نیست
ای کاش مرا در دل اوراه نمی بود
از سردی آه است که جان می برم از اشک
می سوخت مرا اشک اگر آه نمی بود
عاشق گهر اشک به دامان که می ریخت
گر دامن اقبال سحرگاه نمی بود
دَردست به مقصود رساننده سالک
گر درد نمی بود به حق راه نمی بود
در قبضه آه است کلید در مقصود
ای وای به من صائب اگر آه نمی بود
Ali Faani ~ Music-Fa.ComAli Faani - Tajalie Taha (320).mp3
زمان:
حجم:
10.7M
گرفتار گودال خونین،دل افگار غم های زینب...