نقطه.
#إلهی، عمری آه در بساط نداشتم و اینک جز آه در بساط ندارم.
گر یار ز احوال من آگاه نمی بود
درد من سودازده جانکاه نمی بود
جا در دل او دارم و از من خبرش نیست
ای کاش مرا در دل اوراه نمی بود
از سردی آه است که جان می برم از اشک
می سوخت مرا اشک اگر آه نمی بود
عاشق گهر اشک به دامان که می ریخت
گر دامن اقبال سحرگاه نمی بود
دَردست به مقصود رساننده سالک
گر درد نمی بود به حق راه نمی بود
در قبضه آه است کلید در مقصود
ای وای به من صائب اگر آه نمی بود
Ali Faani ~ Music-Fa.ComAli Faani - Tajalie Taha (320).mp3
زمان:
حجم:
10.7M
گرفتار گودال خونین،دل افگار غم های زینب...
آقای سپهری من هم میتونم به اون حباب نگران لب رود قسم بخورم که به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه نمیگذره...
چون به قول آقای انوری تا بوده اینجوری بوده که :
آسمان در کشتی عمرم کند دائم دوکار وقت شادی بادبانی وقت انده لنگری
بعد از کشف حجاب عوامل دیجیکالا بعد از هر پیام تبلیغی که بهم میدن واسشون مینویسم من عزیزشما نیستم..شما واسه مقابله با این هنجارشکنی چیکار میکنید؟