نقطه.
خیلی تو مود هم از سکوت گریزان و هم از صدا بیزاری هستم
الانم خیلی تو وضعیتِ :
نه خواب راحتی دارم نه مایلم به بیداریی هستم..
همدردی کردن و دلداری دادن رو یادبگیر با آدما حرف بزن و حال بدشونو عوض کن ولی اینو بهشون بگو که همیشه تو نیستی و باید یاد بگیرن خودشون بتونن حالشونو خوب کنن..
من وقتی نمیتونم منظورمو برسونم:
از زبان خامه من لفظ های آشنا در لباس معنی بیگانهمیآید برون
هدایت شده از جهادعلمی | سکویرشدتحصیلیوفردی🇮🇷
nojavan.khamenei.irظلم پذیر نیستیم.mp3
زمان:
حجم:
4.1M
🎧 #شنیدنی | ظلم پذیر نیستیم
⚠️ اگر به توحید اعتقاد داریم، در مقابل ظلم باید بایستیم
📻 #کلام_رهبری
@jahadelmi313
یارب از عرفان مرا پیمانه ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده
هر سر موی حواس من به راهی می رود
این پریشان سیر را در بزم وحدت بار ده
در دل تنگم ز داغ عشق شمعی برفروز
خانه تن را چراغی از دل بیدار ده
مدتی شد تا ز سرمشق جنون افتاده ام
سرخطی از نو به این مجنون بی پرگار ده
نشأه پا در رکاب می ندارد اعتبار
مستی دنباله داری همچو چشم یار ده
در لباس تن پرستی پایکوبی مشکل است
دامن جان را رهایی زین ته دیوار ده
قسمت خاصان بود هر چند درد و داغ عشق
عام کن این لطف را، بخشی به این افگار ده
برنمی آید به حفظ جام، دست رعشه دار
قوت بازوی توفیقی مرا در کار ده
پیچ و تاب بی قراری رشته صد گوهرست
گنج را از من بگیر و پیچ و تاب مار ده
چار دیوار عناصر نیست میدان سماع
رخصت جولان مرا در عالم انوار ده
چند مالم سینه بر ریگ روان از تشنگی؟
شربت آبی به من زان تیغ بی زنهار ده
مدتی گفتار بی کردار کردی مرحمت
روزگاری هم به من کردار بی گفتار ده
چند چون مرکز گره باشد کسی در یک مقام؟
پایی از آهن به این سرگشته چون پرگار ده
شیوه ارباب همت نیست جود ناتمام
رخصت دیدار دادی، طاقت دیدار ده
کار را بی کارفرما پیش بردن مشکل است
کارفرمایی به من از غیرت همکار ده
سینه ای چون چنگ لبریز فغانم داده ای
صددهن در ناله کردن همچو موسیقار ده
بیش ازین مپسند صائب را به زندان خرد
از بیابان ملک و تخت از دامن کهسار ده
#صائب
هدایت شده از آنِمن
يا قدس.. يا مدينتي
يا قدس.. يا حبيبتي
غداً.. غداً.. سيزهر الليمون
وتفرح السنابل الخضراء والزيتون
وتضحك العيون..
وترجع الحمائم المهاجرة..
إلى السقوف الطاهره
ويرجع الأطفال يلعبون
ويلتقي الآباء والبنون
على رباك الزاهرة..
يا بلدي..
يا بلد السلام والزيتون
ای قدس... ای شهر من
ای قدس... ای عشق من
فردا... فردا... درخت لیمو شکوفه میدهد
چشمها لبخند خواهند زد
و کبوتران مهاجر به بامهای پاک تو بازخواهند گشت
بچهها دوباره برای بازی خواهند آمد
و پدران و پسران در تپههای سرسبزت به هم می رسند
ای سرزمین من، ای سرزمین صلح و زیتون.
«نزار قبانی»
#موکب_آرت
#یادمان
#آزادی
࿓ @Anne57 ࿓
اگه الان بالا پشت بوم بودم آتیشم کنارم روشن هاتچاکلتم تو دستم پتوهم دورم لبتابم رو به روم در حال پخش یک سینمایی خفن زندگی قابل تحمل تر میشد