eitaa logo
نقطه.
116 دنبال‌کننده
138 عکس
41 ویدیو
2 فایل
مُحِب نقطه گاهی اوقات ویرگول قوم و خویش علامت سوال اگر کاری داشتی: @injanebb
مشاهده در ایتا
دانلود
nojavan.khamenei.irظلم پذیر نیستیم.mp3
زمان: حجم: 4.1M
🎧 | ظلم پذیر نیستیم ⚠️ اگر به توحید اعتقاد داریم، در مقابل ظلم باید بایستیم ‌📻 @jahadelmi313
، اثر و صُنع تواَم، چگونه به خود نبالم؟!
از باب شباهت دو سوژه
اگه مردم روی سنگ قبرم بنویسید اگه سرماخوردگی نبود شاید اینجا اصن قبری نبود
یارب از عرفان مرا پیمانه ای سرشار ده چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده هر سر موی حواس من به راهی می رود این پریشان سیر را در بزم وحدت بار ده در دل تنگم ز داغ عشق شمعی برفروز خانه تن را چراغی از دل بیدار ده مدتی شد تا ز سرمشق جنون افتاده ام سرخطی از نو به این مجنون بی پرگار ده نشأه پا در رکاب می ندارد اعتبار مستی دنباله داری همچو چشم یار ده در لباس تن پرستی پایکوبی مشکل است دامن جان را رهایی زین ته دیوار ده قسمت خاصان بود هر چند درد و داغ عشق عام کن این لطف را، بخشی به این افگار ده برنمی آید به حفظ جام، دست رعشه دار قوت بازوی توفیقی مرا در کار ده پیچ و تاب بی قراری رشته صد گوهرست گنج را از من بگیر و پیچ و تاب مار ده چار دیوار عناصر نیست میدان سماع رخصت جولان مرا در عالم انوار ده چند مالم سینه بر ریگ روان از تشنگی؟ شربت آبی به من زان تیغ بی زنهار ده مدتی گفتار بی کردار کردی مرحمت روزگاری هم به من کردار بی گفتار ده چند چون مرکز گره باشد کسی در یک مقام؟ پایی از آهن به این سرگشته چون پرگار ده شیوه ارباب همت نیست جود ناتمام رخصت دیدار دادی، طاقت دیدار ده کار را بی کارفرما پیش بردن مشکل است کارفرمایی به من از غیرت همکار ده سینه ای چون چنگ لبریز فغانم داده ای صددهن در ناله کردن همچو موسیقار ده بیش ازین مپسند صائب را به زندان خرد از بیابان ملک و تخت از دامن کهسار ده
هدایت شده از آنِ‌من
يا قدس.. يا مدينتي يا قدس.. يا حبيبتي غداً.. غداً.. سيزهر الليمون وتفرح السنابل الخضراء والزيتون وتضحك العيون.. وترجع الحمائم المهاجرة.. إلى السقوف الطاهره ويرجع الأطفال يلعبون ويلتقي الآباء والبنون على رباك الزاهرة.. يا بلدي.. يا بلد السلام والزيتون ای قدس... ای شهر من ای قدس... ای عشق من فردا... فردا... درخت لیمو شکوفه می‌دهد چشم‌ها لبخند خواهند زد و کبوتران مهاجر به بام‌های پاک تو بازخواهند گشت بچه‌ها دوباره برای بازی خواهند آمد و پدران و پسران در تپه‌های سرسبزت به هم می رسند ای سرزمین من، ای سرزمین صلح و زیتون. «نزار قبانی» @Anne57
اگه الان بالا پشت بوم بودم آتیشم کنارم روشن هاتچاکلتم تو دستم پتوهم دورم لبتابم رو به روم در حال پخش یک سینمایی خفن زندگی قابل تحمل تر میشد
، در ذاتِ خودم متحیرم تا چه رسد در ذاتِ تو.
باید نگران حس دگر دوستی ات بشی وقتی که واسه بد نشدن حالت، مراسم‌ ختم‌ دوست‌ ‌و‌آشنا رو نمیری