باید نگران حس دگر دوستی ات بشی وقتی که واسه بد نشدن حالت، مراسم ختم دوست وآشنا رو نمیری
خیلییییییی مسخره است ولی واکنش یکسان داشتنِ دنیا در مواقعی که من دارم بهترین یا بدترین روزای زندگیمو میگذرونم اذیتم میکنه..
نقطه.
بابابزرگم نوه های دخترشو "بانو" صدا میکنه و خب ؛زیباست:)
یک خوبی دیگه که بابابزرگم داره اینه که با عطسه هاش که حکم مانور زلزله رو داره، مارو یه دور برای حوادث احتمالی آماده میکنه..
رشد وقتی اتفاق می افته که در لحظه های سخت زندگی بیشتر از دنبال اون یسر بعد عسر بودن باور داشته باشی که لقد خلقنا الانسان فی کبد
میگن از لحاظ علمی ثابت شده که گفتن کلمه «آخ» از شدت درد در اون لحظه کم میکنه..
به نظرم کلمه «مااماان» هم همینکارو میکنه