مافیا بازی کردن با بچه ها هم قشنگ یک فیلم کمدیه..
تو شب یکی بهم میگه گاد فلانی چشاش بازه بعد اینکه خودش از کجا فهمید فلانی چشاش بازه هم حکم همون نمازتو شکستی گفتن وسط نمازو داره...
نوبت مافیا میشه میگم مافیا پاشه .بیدار نمیشه..بلند میگمم مافیااا پاشهه..بلند میشه چشم بسته می ایسته..میگم چرا پاشدی؟؟میگه خودت گفتی.. کلا لو میره..بعد نوبت دکترمیشه..دکتر برای بار صدم خواهرکوچیکشو نجات میده(حالا این خواهر و برادر دائم در حال جنگ و دعوانا)
بعدشم کارآگاه ..این اخری خیلی نوبر بود استعلام منو گرفت گفتم نه..صبح پاشده میگه دلیل بیار چرا مافیا نیستی...
داداش آتئیستا همچین کاری نکردن با خدا که تو کردی..
هنوز این پیشفرض رو که دنیا جای غیر قابل تحملیه و ادما با مصرف مخدر های پیزوری ، پذیرش این حقیقت تلخ رو پشت گوش میندازن و دارم..
ولی خب الان این حس توانمندی که من تو این دنیا تونستم پیدا کنم حلقه های دستاویزی که با وصل شدن بهشون یه لحظه وایسی و بگی..نه حالا همچینم غیرقابل تحمل نیست حس خوبی بهم میده..
و انگار یک بازیِ که من تو این بازی باید دونه دونه این نقطه های ایستادن و کشف کنم و هر چقدر بیشتر کشف کنم امتیاز بیشتری میگیرم و بابت کار غیرممکنی رو که (حداقل از نظر من) ممکن کردم به خودم تبریک بگم و افتخار کنم..
و خب این بشه جایی که دیگه از قالب خودم خسته نشم یا حداقل کمتر خسته بشم که زهرا میتونه هنوز چیزای جدید هر چند کم و باارزش و کشف کنه..
و بتونه با اغماض بگه که:
"دنیا هنوز قشنگیاشو داره"
#اینروزها
میون گزاره های اغراق امیزی که برای پیدا کردن شغل مناسب خودت،که میگن "شغلی رو انتخاب کن که موقعی که انجامش میدی گذر زمان و حس نکنی" یا اینکه، "شغلی رو انتخاب کن که تورو غرق لذت کنه"و...
دید جیمز کلیر و خیلی دوست داشتم:
شغلی مناسب شماست که بهتر از بقیه سختیشو میتونید تحمل کنید..
خوشبختانه میان آب های طغیانی این زندگی چند جزیره کوچک هست که بتوان به آن پناه برد:خواب،فیلم،کتاب
نقطه.
خوشبختانه میان آب های طغیانی این زندگی چند جزیره کوچک هست که بتوان به آن پناه برد:خواب،فیلم،کتاب
واسه خرخون کلاسمون اون جزیرهه درسه..میگه میخوام از این دنیا فارغ بشم درس میخونم..
دید بدی نیست..درسته سخته ولی فکر کنم درس این قابلیت و داشته باشه..امتحانش کنیم..شاید درسم شد یک جزیره..
لحظه هایی که به آسمون نگاه میکنی به خورشید در حال طلوع به خورشید در حال غروب به ابرا به دسته کبوترا به ماه به درختا به آب این لحظه ها جزو عمرت حساب نمیشن..لطفا اینارو از خودت دریغ نکن و منتظر سیزده بدر روزای تعطیل و ..نباش درخت و سبزه و چمن نیست خدا آسمونو که ازت نگرفته
تشکر میکنم از جوانان غیور سرزمینم که حال و روز مردم غزه رو شبِ چهارشنبه ای شبیه سازی میکنند تا ماهم به طور کامل باهاشون احساس همدردی کنیم..