eitaa logo
نقطه.
116 دنبال‌کننده
138 عکس
41 ویدیو
2 فایل
مُحِب نقطه گاهی اوقات ویرگول قوم و خویش علامت سوال اگر کاری داشتی: @injanebb
مشاهده در ایتا
دانلود
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم الان منتظر روزهای خوبم...
تشکر میکنم از جوانان غیور سرزمینم که حال و روز مردم غزه رو شبِ چهارشنبه ای شبیه سازی میکنند تا ماهم به طور کامل باهاشون احساس همدردی کنیم..
هر چند دیقه یه بار صدای بمب و جیغ میاد
خدایا تو این مهمونیت مارو از اون مهمونا که پذیرایی و از اون شروع میکنند سر سفره شام ته دیگ سیب زمینی و جلوی اون میزارن قرار بده الهی آمین..
اینا خیلی عجیبن.. موقع دیدن حجم تفاوت بین جامعه ارمانی اسلامی با جامعه حال حاضر، عوض اینکه از دل همون نهج البلاغه و تلاشای امام علی برای تبدیل جامعه ای که جاهلیت تا خرتناق تو دلش نفوذ کرده بود به جامعه واقعا اسلامی، موفقیتاشون و عدم موفقیتاشون (به دلیل آماده نبودن مردم نفهم بودن مردم و..) و اندازه ای که حکومت امام علی به اون آرمان جامعه اسلامی که آرزوی همه پیامبرا بود شبیه شده؛ در بیارن الگویی که به جمهوری اسلامی، باوجود همه ی نقص ها کاستی امید داشته باشه و خودشو نبازه در عین حال ماله کش ظلم علنی به ظاهر اسلامی هم نباشه؛به حساب خودشون تونستن کشف کنن یک حد وسط.. این شکلی که سکولار نباشن و در عین حال دست به جدایی دین از سیاست هم بزنند خنده داره نه؟ راستش من بیشتر از درنیافتنِ این الگوعه تو این جور آدما بی مسئولیتی ،شونه خالی کنی میبینم که با حذف صورت مسئله یک پشتوانه فرضی ساخته باشن واسه سکوتشون و دراومدن از موضع جانفرسا دفاعی و یا حتی همراه شدن با ادمایی که خیلی وقته راهشونو از جمهوری اسلامی جدا کردن
کاش رجوع میکرد به ادبیات سرشار از امید ادمی که فقط به خاطر اون رفته رای داده(به خاطر این میگم واقعا عجیبن) اینشکلی دیگه یک متن بلند بالا پر از فعل باختم نمینوشت.. البته اونموقع این قدر قلب هم پایین پستش نداشت.. و مجبور بود بدون اینکه ماله دست بگیره تک تک واسه اون اکانتای که دستشون رفته رو ایموجی قلب توضیح بده که چرا پشت این نظامه..
اصن درک نمیکنم چه شکلی بعضیا هم سریال میبینن هم به زندگی شون میرسن.. من یا سریال میبینم یا به زندگیم نمیرسم
عیدتون مبارك ✨(دقت کردید این ك چقدر خاصه؟)
میگفت شما چون خوابتون نمیبره نمیرید سراغ گوشی،چون رفتید سراغ گوشی خوابتون نمیبره..نه همیشه..ولی خب بیاید امسالی یک ساعت قبل خواب این ماس ماسکو بزاریم کنار..
، جهان زندان رندان است، و جهانبان بهشت آنان؛ ما را با رندان بدار!