نوجوونای عزیز خواهش میکنم بیاید با توجیه مقتضیات سن با دلایل غیر منصفانه که شبیه ام نیستن باهاشون حال نمیکنم و...روابطتونو تو نوجوونی با فامیلها با کسایی که از لحاظ نسلی باهاتون فاصله نسبتا زیادی دارن به نزدیک صفر نرسونید
بیاید یبارم به فامیلاتون حق بدید گله کنند چرا کل مهمونیو تو گوشی بودید
بیاید از این دید نگاه کنیم که دوست دارن باما ارتباط داشته باشن دوست دارن احساس کنن که ما خوشحالیم از مهمون خونشون شدن
بابا این حرفایه گله آمیزی که شما بعد مهمونی از طریق واسطه از میزبان میشنوید نشونه ی اهمیت و توجه ایه که به شما میکنند نه اینکه بخوان تنبیه کرده باشن شمارو به خاطر ادبتون
نشون دهنده ناراحتیشون از عدم ارتباط با شماست
اگه مهم نبودید براشون اصن کمبودتون حس نمیشد که..
باور کنید اینا از سر دوست داشتنه ...بیاید ببخشیمشون اگه راه نشون دادنشو ،راه تشویق کردن ما به ارتباط باهاشون رو بلد نیستن..
بیاید یک ذره "ما" سعی کنیم یادبگیریم هنر ارتباط رو با آدمهایی که فضا و دنیاشون با ما نه تنها خیلی دوره بلکه بعضا در تضاده...
منم میفهمم که این تفاوتا چجوری میتونن میل و رغبت مارو به ارتباط کم کنن میفهمم شنیدن نصیحتایی که در قالب عصر الان گنجونده نشدنین (و نشون دهنده نداشتن فهم عمیقی از عصر الان و نوجوون الانه) کار لذت بخشی نیست
ولی شما شروع کنید حرف زدن شما روی خوش نشون بدید شما دنبال نقطه اشتراک برای طرح موضوع بگردید شما هرچند سخت ولی سعی کنید توی بحث غیرمورد علاقه تون شرکت بکنید
بیاید ما یک ذره سردی رابطه جوون نوجوون هارو با بزرگترا به گرمی تبدیل کنیم
بیاید رابطه مسالمت آمیز و صلح آمیز تری با بزرگترامون داشته باشیم
باور کنید قدم بسیاااااار تا بسیارر مثبتیه در راستای رشد جامعه و خودمون
بابا بخدا یکی از عوامل رشد آدما صحبت کردن با انسان های مخالف عقیده خودشونه ..نمیگم بیا حرف بزنیم قانعت کنم میگم بیا حرف بزنیم تو مصمم تر بشی رو اعتقاداتت