نقطه.
خب دیگه دوستان.. انرژی هاتونو جمع کنید که باید واسه اینجانب که فردا کنکور داره دعا کنید.. باتشکر.
واسه دوستام هم...
استرس نگیرن و..
🙏
هدایت شده از معلم روزهای آبی
خدایا ..
هیچ صدایی رو مثل صدای
نوحه تو گوش ما خوش نکن!
به میمنت امروز دعا میکنم همه ی الفاظ نامتناسب جنسیتی چون: آقا.داداش.سید.حاجی.و(در کمال تعجب:)پسر.
از دایره لغات ما دخترا رخت ببنده و هرکسی بیشترین شباهت و به جنسیتش داشته باشه و سرجاش باشه..
الهی آمین..🤲
فشار روانی درس نخوندن وقتی باید درس بخونی بسیار بیشتر از فشار ذهنی جسمی درس خوندنه..هه..بعد به ما بگید حاضر نیستید سختی بکشید...
از کار بلدای حوزه ادبیات و نقد اثر که تو نوشته ی نویسنده ها و فیلم ها بعد سلیقه رو در نظر نمیگیرند خوشم نمیاد..
از اونایی که واسه سبک تر کردن بار خودشون و توجیح کردن پرایراد بودن قلم شون/اثر شون سلیقه رو پررنگ میکنند هم..