بابا بخدا یکی از عوامل رشد آدما صحبت کردن با انسان های مخالف عقیده خودشونه ..نمیگم بیا حرف بزنیم قانعت کنم میگم بیا حرف بزنیم تو مصمم تر بشی رو اعتقاداتت
دوستان پاییز داره تموم میشه اگه تاحالا با برگ درخت جلو صورتتون عکس نگرفتید از فرصت استفاده کنید... وگرنه امتیاز این مرحله رو از دست میدید
چجوری میشه روز تولد غمگین بود و امیدجبران گذشته رو نداشت و یا از آینده ترسید ،وقتی با دعاهای ضمیمه تبریک تولدهای عزیزهات کلی امید و انرژی ذخیره کردی...
از سوسول و بچه ننه بودن بچه های دهه نود همین بس که تو شعر کی خوبه ؟خدا. کی بده؟ شما. به جای اینکه بگن من بدم من بدم اومدم(و بعد به طرف شخص حمله ور بشن) میگن با این سرعتی که دارم مامانمو میارم..مامانم چاقالو بابایم سبیلو و...
نقطه.
از سوسول و بچه ننه بودن بچه های دهه نود همین بس که تو شعر کی خوبه ؟خدا. کی بده؟ شما. به جای اینکه بگ
قیافه ماهایی که قدیما بعد از گفتن اومدم تو این بازی کشته میدادیم: